Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Indexering
Fra : Martin Koch

Dato : 20-02-02 23:18

Jeg skal ha' lavet en indexering af mine billeder - til udprint.
Hvilket program bruger du ?

Det ville være en fordel hvis programmet kan udskrive subdirs. også.

Mvh,
Martin Christian Koch

Fra : Martin Koch

Dato : 21-02-02 10:16

On Wed, 20 Feb 2002 23:17:31 +0100, Martin Koch <martin@koch.dk>
wrote:

>Jeg skal ha' lavet en indexering af mine billeder - til udprint.
>Hvilket program bruger du ?

Eller sagt på en anden måde - jeg skal printe thumbnails ud af alle
mine billeder på indexark.

Martin

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 21-02-02 11:22

Martin Koch wrote:

> Eller sagt på en anden måde - jeg skal printe thumbnails ud af alle
> mine billeder på indexark.

Det vrimler jo ikke ligefrem med gode bud, og jeg kan heller ikke hjælpe
dig, jeg fornemmer at du ikke vil kunne bruge mine erfaringer til noget,
da du nok ikke kan anvende Mac programmer.

Fra : emj

Dato : 21-02-02 12:21

Martin Koch skrev i <ile97u8b8u14hdpgl60pqgsbmvkkjun04l@4ax.com>:

>Eller sagt på en anden måde - jeg skal printe thumbnails ud af alle
>mine billeder på indexark.

Prøv http://mmmunk.dk/
Som har en gratis betaversion af sit nye program. Det laver nydelige
thumber.
Hilsen emj

--
www.enterpol.dk/foto/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/

Fra : Carsten Schack-eriks~

Dato : 22-02-02 00:40

> Eller sagt på en anden måde - jeg skal printe thumbnails ud af alle
> mine billeder på indexark.
>
> Martin

Hej Martin

Hvis du har brug for indexering med søgning på datoer, tekster,
egenskaber etc. og
hvor søgningen går stærk selvom du har fler tusind billeder, så prøv
Styr på fotografierne på http://www.cse-it.dk. Print må foretages
vi din internet browser.

Med venlig hilsen
Carsten Schack-Eriksen

Fra : Peter Loumann

Dato : 21-02-02 12:18

Wed, 20 Feb 2002 23:17:31 +0100, Martin Koch <martin@koch.dk> wrote:

>Jeg skal ha' lavet en indexering af mine billeder - til udprint.
>Hvilket program bruger du ?

Det er der masser af grafikprogrammer, der kan, f..eks. det gratis
IrfanView, Paint Shop Pro, PhotoShop Elements, Thumbs Plus. Typisk
hedder funktionen "Contact Sheet", hvis jeg har forstået dig ret.

>Det ville være en fordel hvis programmet kan udskrive subdirs. også.

Den mulighed har de 2 sidstnævnte ovenfor.

hilsen pelo

Fra : U. Pedersen

Dato : 21-02-02 15:13

On Wed, 20 Feb 2002 23:17:31 +0100, Martin Koch <martin@koch.dk>
wroti:

> [...]
>Hvilket program bruger du ?
>
>Det ville være en fordel hvis programmet kan udskrive subdirs. også.

davs.

ThumbsPlus 4
Fotostation

det er hvad jeg sådan pt, kan komme på

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)
http://www.pbase.com/luf123/root

Fra : Flemming Gregersen

Dato : 21-02-02 17:14

"Martin Koch" <martin@koch.dk> wrote in message
> [...]
> Hvilket program bruger du ?
>
> Det ville være en fordel hvis programmet kan udskrive subdirs. også.

ACDSee har også en indexfunktion. "Købes" sammen med HP Billedskole fx.
Bilka til 44,95 kr, eller tilmelding på HP's hjemmeside, hvorefter de sender
en CD.

/Flemming

Fra : Jakob Hoffmann

Dato : 22-02-02 07:46

> [...]
> Hvilket program bruger du ?
>
> Det ville være en fordel hvis programmet kan udskrive subdirs. også.

MyAlbum, freeware, http://www.myalbumpro.com

Mvh Jakob