Logomanager og 6210
Fra : Jens Nygaard

Dato : 20-02-02 22:33

Kan det ikke lade sig gøre at sende et operatør logo til sin Nokia 6210 ved
hjælp af Logomanager V1.2.31
Og et DLR-3p kabel.
Jeg har været inde i options, men selv om jeg vælger den rigtige kabeltype
og comport, virker det ikke.. Er der andre der har samme problem??

Mvh Jens Nygaard

Fra : Jens Nygaard

Dato : 21-02-02 07:35

Nu virker det lige pludselig..
Jeg kørte en troubleshooter, ug uden at gøre noget, så var den der
pludselig.. "weird"
Men Ellers tak for hjælpen...