billede i Publisher
Fra : Anders Sørensen

Dato : 20-02-02 22:22

Hej alle

Jeg ved ikke rigtig om det er den rette NG, men jeg prøver alligevel.
Hvis jeg indsætter et billede, af formatet .jpg, på f.eks. 700Kb i ms
Publisher ´98 og derefter gemmer publikationen, kommer den til at fylde
omkring 11Mb.
........hmm hvordan kan det være.? konvertere publisher det til et andet
format eller hva´?

Mvh

Anders Sørensen

Fra : pre

Dato : 21-02-02 13:08

Publisher er ikke et grafikprogram det er (oprindelig) beregnet til
professionelt brug for bogtryk. De mange MB er standard formuleringer af
både det ene og det andet, nu også til Web-brug. En tom publisher fil med en
..jpg på 600 KB fylder ca. 5 MB.
Så du kan indsætte mange .jpg´er uden at filen vokser mere end normalt.
pre