Arveudlægsskøde... ?
Fra : Kasper Damkjær

Dato : 20-02-02 21:56

Så er jeg på banen igen med et spørgsmål om arveret.

Hvad skal der stå i et arveudlægsskøde? Jeg kan ikke finde nogen beskrivelse
på nettet.

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net

Fra : Erik G Christensen

Dato : 21-02-02 18:58

"Kasper Damkjær" wrote:

> Så er jeg på banen igen med et spørgsmål om arveret.
>
> Hvad skal der stå i et arveudlægsskøde? Jeg kan ikke finde nogen beskrivelse
> på nettet.

Det vil være en bjørnetjeneste, at hjælpe dig her.

Et enkelt fejlforstået råd, vil koste dig en ekstra
tinglysning.
Så få en advokat til at anmelde det, men du kan da
forhandle en pris først, hvis du kan lave et alm.
skøde først.

--
Regards Erik G. Christensen
Adviser for danish farmers, economy

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 21-02-02 20:31

Erik G Christensen skrev: (messageID:

> [...]
> tinglysning.
> Så få en advokat til at anmelde det, men du kan da
> forhandle en pris først, hvis du kan lave et alm.

Jeg er godt klar over, at professionel bistand er tilrådeligt. Derfor har
jeg også et møde med en advokat, som skal bistå med udformning af
boopgørelse, selvangivelse for boet, arveudlægsskøde og alt det andet
papirarbejde.

Før mødet ville jeg dog gerne være så forberedt som muligt, derfor min
interesse.

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net