Bogmaerke
Fra : Palle Jørgensen

Dato : 20-02-02 20:44

Jeg har et lillet problem angående bogmærke.

Kan det lade sig gøre at linke fra een side til et bestemt bogmærke på en
anden side??

eks. jeg har en side med navnet regifyn.htm

fra denne side har jeg et link til moeder.htm

Da denne side består af mødekalennder for flere regioner vil jeg gerne kunne
linke til et bogmærke der hedder fyn på denne side.

m.v.h. palle

Palle Jørgensen, Mirabellevænget 15, 5270 Odense N
tlf. 66188247 - i felten 29270255, http://www.birdlink.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 20-02-02 21:04

"Palle Jørgensen" <palle@oncable.dk> skrev...
> [...]
kunne
> linke til et bogmærke der hedder fyn på denne side.

Ja, så skal dit link bare hedde fx moeder.htm#bogmærke1

Mvh. Camilla
PS - hvad skal alle de der bindestreger i din signatur gøre godt for...?