Andet multimedie
bentjuul 3670
Hjælp til grafikkort.......
Fra : Hans Jørgen Jørgense~

Dato : 20-02-02 18:40

Hej.

Jeg vil høre om der er nogen her i gruppen der ved hvilke grafikkort, der
understøtterDirectX with, overlay surface mode??

Jeg har spurgt de forskellige grafikkort udbydere, uden held. Grunden er, at
jeg har et Asus A7V bundkort, Pinnacle DV500+ videoredigeringskort og indtil
for nyligt Matrox Millinium 400 Grafikkort. Grafikkortet er brændt sammen,
så jeg skal have et nyt. Problemet er (tror jeg) grafikkortet, når jeg skal
arbejde med analoge video signaler fryser mit Adobe Premierer 6.0 og jeg
skal genstarte computeren for at komme til at arbejde med det - hver gang.

Jeg håber der er nogen her i gruppen der kan hjælpe mig eller måske henvise
mig til en gruppe hvor jeg kan få hjælp?

På forhånd tak.

Hans J.

Fra : Madsen

Dato : 20-02-02 20:30

Hans Jørgen Jørgensen skrev:

> Jeg vil høre om der er nogen her i gruppen der ved hvilke
> grafikkort, der understøtterDirectX with, overlay surface mode??

Prøv i gruppen der omhandler grafikkort.

Madsen.