VScrollBar!
Fra : Rasmus Ladekjær Pede~

Dato : 20-02-02 18:28

Hej.
I VB 6.0 har jeg lavet et projekt hvor jeg bruger en VScrollBar.
Denne er indrette såden at værdien 0 er øverst og den højeste værdi nederst.
Hvad skal jeg gøre for at få 0 nederst ?
mvh Rasmus

Fra : Niels

Dato : 20-02-02 20:33

I stedet for at tage værdien direkte ud af value propertien,
så kan du bruge følgende:

nyValue = VScroll1.Max - VScroll1.Value + VScroll1.Min

- Niels G.