IP telefoni
Fra : --=FUCKER=--

Dato : 25-01-01 18:02

Nu hvor der har været mange indlæg om ip-telefoni vil jeg da lige fortælle
at jeg, med stor tilfredshed, har benyttet programmet ReallyEasy Interactor,
hvilket er et freeware program beregnet til at tale over internettet. Du
skal ikke kende din samtalepartners ip-adresse for at tale, du laver bare en
henvisning til hans e-mail adresse og når han så logger på det samme program
kan du ringe ham op, eller hvis han er offline kan du ligge en voice-mail.
Der er en anelse forsinkelse på, men det er til at leve med, taget i
betragtning af at "pakken" skal over til "Burgerworld" for at komme tilbage
igen (tror jeg nok).

Fra : Ingelise Hoffmann

Dato : 05-02-01 17:38

Jeg har længe ledt efter udbydere til IP Telefoni, da jeg ofte ringer til
udlandet. Jeg har fundet fem, af de fem kan jeg kun finde priser hos to,
det er CallServ og net2phone, men de er begge for dyre synes jeg. De tre
andre, MediaRing, DeltaThree og NetMeeting kan jeg ikke få priserne på. Jeg
prøver stadig. Er der nogen, som kan hjælpe mig? Det jeg søger er
minutpriser på nettophone.
Med venlig hilsen fra Lise.