Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus C-1 Zoom
Fra : Mark Andreas Christe~

Dato : 21-02-02 03:01

Hej NG.

Jeg overvejer at købe en Olympus C-1 zoom gennem en svensk netbutik
(http://www.scandinavianphoto.se/goto.asp?artnr=501004), til bare 2000dkr.
(incl. porto).

Dertil har jeg lige et par spørgsmål:

- Er det ikke en god pris for dette kamera?
- Er der noget jeg bør være særlig opmærksom på når jeg handler gennem en
svensk butik?
- Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med kameraret?

Med venlig hilsen Mark Andreas Christensen

Fra : Mark Andreas Christe~

Dato : 20-02-02 23:00

Hovsa undskyld forkert tidsindstilling

Fra : Rasmus Berntsen

Dato : 21-02-02 08:29

Hej!

Interessant . Jeg overvejer selv at købe dette kamera og synes at det lyder
godt. Jeg har også kig på en svensk butik til ca. samme pris. Så lad mig
høre om dine erfaringer.

Fra : fido

Dato : 21-02-02 21:04

lige til information
I den nye metro avis er kameraet til 1620,- incl moms

[snip]

Fra : Zacho

Dato : 22-02-02 07:34

"fido" <1@2.dk> wrote in message news:a53jqn$2r9e$1@news.cybercity.dk...
> lige til information
> I den nye metro avis er kameraet til 1620,- incl moms

Ja...men det er modellen uden zoom...

Fra : Vibeke C. Larsen

Dato : 21-02-02 11:41

Hej Mark
Jeg vil lige skynde mig at gøre opmærksom på, at www.a-photo.dk har kameraet
til 1999,-!!
Fundet på pricerunner.dk
Med venlig hilsen Vibeke

Fra : Hans Harbeck

Dato : 04-03-02 23:07

On Wed, 20 Feb 2002 18:00:39 -0800, "Mark Andreas Christensen"
<machs@email.dk> wrote:

> [...]
>svensk butik?
>- Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med kameraret?
>
>Med venlig hilsen Mark Andreas Christensen

Har du fået noget response på dit indlæg?
Jeg er nemlig også interesseret.
Er der nogen der ejer dette kamera og kunne sende et billede taget på
fuld tele, det ville være interessant at se.
Mvh Hans Harbeck, Randers

Fra : Mark Andreas Christe~

Dato : 04-03-02 23:48

"Hans Harbeck" <harbeck@post6fjern.tele.dk> wrote in message

> Har du fået noget response på dit indlæg?
> Jeg er nemlig også interesseret.

Jeg har undersøgt det en del. Billedekvaliteten er tilsyneladende ikke så
god som man kunne forvente fra et Olympus kamera. Faktisk er der mange der
fraråder en at købe det (læst på www.epinions.com - mener jeg).

Dog er prisen på 2000kr + porte (50kr) gennem www.a-photo.dk jo meget
billigt.

Jeg blev gang på gang anbefalet et Canon A10/A20 da billedekvaliteten skulle
være meget bedre, dog er de så store og noget dyrere.

Har du flere spørgsmål, er du velkommen til at spørge.

Med venlig hilsen Mark Andreas Christensen