Lidt "credit" skal man have ;-)
Fra : origo@earthling.net

Dato : 20-02-02 17:19

Fra : Michael K. S.

Dato : 20-02-02 17:23

On Wed, 20 Feb 2002 17:19:27 +0100, <origo@earthling.net> wrote:

>http://www.metzelermoto.de/metzeler_fun/nurburgring/tipps_dettaglio.asp?id=3
>7

Te'løkke....famous or infamous ?? )

-M

Fra : origo@earthling.net

Dato : 20-02-02 17:33

"Michael K. S." <MichaelKS@image.dk> wrote in message
news:d7j77u4uquaui9kiid3v6js3qtj617hi7r@4ax.com...
> Te'løkke....famous or infamous ?? )
Ja, det kan man så fundere litt over

JS

Fra : Rune Larsen

Dato : 20-02-02 18:17

origo@earthling.net wrote:

http://www.metzelermoto.de/metzeler_fun/nurburgring/tipps_dettaglio.asp?id=3
> 7

Og så kalder de dig dansk
Godt gået ellers

/Rune (der har brugt _for_ mange timer på Jørunds videoer)

Fra : Asger Steffensen

Dato : 20-02-02 18:21

<origo@earthling.net> skrev i en meddelelse news:a50i6q$d5e$1@sunsite.dk...

http://www.metzelermoto.de/metzeler_fun/nurburgring/tipps_dettaglio.asp?id=3
> 7

En liden gestus mod en person der virkelig gør noget for at slide dæk op...

Asger
ZX-10

Fra : origo@earthling.net

Dato : 20-02-02 18:39

"Asger Steffensen" <ast@get2net.dk> wrote in message
> En liden gestus mod en person der virkelig gør noget for at slide dæk
op...

Jeg forespurte om muligheten for å oppnå race rabat, og det ser det ut til
at jeg får. Stadig en stor utskrivning på den konto :-/

JS

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 20-02-02 20:25

Det er sgi' da kanon. Du må jo være en god kunde

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Tomas Linnet

Dato : 20-02-02 21:04

<origo@earthling.net> skrev i en news:a50i6q$d5e$1@sunsite.dk...

http://www.metzelermoto.de/metzeler_fun/nurburgring/tipps_dettaglio.asp?id=3
> 7
>
> JS

Tja, jeg fatter ikke en skid tysk......nogen der gider oversætte?

-Tomas

Fra : Michael K. S.

Dato : 20-02-02 21:26

On Wed, 20 Feb 2002 21:04:22 +0100, "Tomas Linnet"
<tomasane@orangenet.dk> wrote:

>Tja, jeg fatter ikke en skid tysk......nogen der gider oversætte?

Gider ikke oversætte det hele men kort sagt er det 2 links om Ringen
som Metzeler anbefaler og har linket til...det andet er Jørunds side
hvorom det hedder :

"Zum anderen die Seite des dänischen Nordschleifenenthusiasten Jørund
Seim. Er hat in den vergangenen Jahren viele seiner
Nordschleifenrunden mit der Onboard-Kamera aufgezeichnet und u.a. auch
eine Vergleichsrunde mit Helmut Dähne zusammengestellt."

"For det andet den danske Nordschleifeentusiast Jørund Seims side.Han
har i de forgangne (senere) år optaget mange af sine
Nordschleiferunder med Onboard-kameraet og har bl.a også lavet
(sammenstillet) en sammenligningsrunde med Helmut Dähne"

(Helmut D. er (var ??) rekordholderen på Nordschleife,vist nok på en
RC30)

-M

Fra : RacerNiels

Dato : 21-02-02 14:03

> [...]
> Nordschleiferunder med Onboard-kameraet og har bl.a også lavet
> (sammenstillet) en sammenligningsrunde med Helmut Dähne"

Jeg kan heller ikke tysk, men " des norwegischen Nordschleifenenthusiasten "
betyder da vist noget med "norsk", gør det ikke??? Jeres side er vist ikke
helt opdateret....

Niels - også på hjemmeside:
www.surferduuude.subnet.dk
www.pmc.dk

Fra : Michael K. S.

Dato : 21-02-02 14:12

On Thu, 21 Feb 2002 14:02:36 +0100, "RacerNiels"
<d991793@student.dtuXXX.dk> wrote:

>Jeg kan heller ikke tysk, men " des norwegischen Nordschleifenenthusiasten "
>betyder da vist noget med "norsk", gør det ikke???

Ja-ja-ja ,den er god med dig - jeg går udfra at Jørund har sendt en
lille diskret mail til Metzeler for at få det rettet,hvilket det så er
blevet nu....da jeg skrev oversættelsen var det ikke - simpelthen,kig
hele tråden igennem hvis du tvivler.

>Jeres side er vist ikke helt opdateret....

"Jeres" ?? Jeg har_ intet_ med det at gøre.

-M

Fra : origo@earthling.net

Dato : 21-02-02 14:18

>da jeg skrev oversættelsen var det ikke - simpelthen,kig
> hele tråden igennem hvis du tvivler.

Jeg tror du trenger til å få brillene pusset, Michael

JS

Fra : Michael K. S.

Dato : 21-02-02 14:23

On Thu, 21 Feb 2002 14:17:42 +0100, <origo@earthling.net> wrote:

>Jeg tror du trenger til å få brillene pusset, Michael

Er det takken man får for at hjælpe ?? )

-M

Fra : Armand

Dato : 21-02-02 16:59

RacerNiels <d991793@student.dtuXXX.dk> skrev i en

> [...]
Nordschleifenenthusiasten "
> betyder da vist noget med "norsk", gør det ikke??? Jeres side er

Hæ!
Han ér altså lidt fintfølende, ham nordmannen

--
Armand.

Fra : origo@earthling.net

Dato : 21-02-02 19:41

> Han ér altså lidt fintfølende, ham nordmannen

Men man har vel litt nasjonalfølelse tilbake

Forøvrig er det knapt en eneste dansker å se på Nordschleife, mens det er
temmelig hyppig besøk fra Norge, Sverige og en rekke andre land. Det ser dog
ut til å endre seg, etter at jeg endelig fikk lokket et par stykker her fra
gruppen med i juli sist år. De fleste blir bitt av basillen

JS

Fra : Peder

Dato : 22-02-02 09:49

On Thu, 21 Feb 2002 19:41:05 +0100, <origo@earthling.net> wrote:

> Det ser dog
>ut til å endre seg, etter at jeg endelig fikk lokket et par stykker her fra
>gruppen med i juli sist år. De fleste blir bitt av basillen

Ja hvad bliver det til med den film?
Du ævlede da iøvrigt også noget om et smut ind forbi i forbindelse med
Val de Vienne? Men så skal jeg jo være streetlegal?

--
Peder - m/Suzi
"Inside every old person is a young person wondering what happened"

Fra : origo@earthling.net

Dato : 22-02-02 10:27

"Peder" <eskildsen@FJERNDETTEemail.dk> wrote in message
> Ja hvad bliver det til med den film?
Ehrm, um, dårlig samvittighet. Mailer til deg i aften...

> Du ævlede da iøvrigt også noget om et smut ind forbi i forbindelse med
> Val de Vienne? Men så skal jeg jo være streetlegal?
Du kan da bare benyttes Sharanen. Men la oss nå se, jeg tviler på at været
er varmt nok til å kjøre MC der nede så tidlig på året. Men man vet aldri,
sjekk dette bilde fra januar i år.
http://fotos.nurburgring.de/2002/020203_t/170-7038_IMG.jpg

Kan du merke abstinenserne?

JS

Fra : Peder

Dato : 22-02-02 15:41

> Kan du merke abstinenserne?

Jeg har det faktisk lidt blandet med Ringen. Sjov men farlig. Jeg kan
bedre lide baner med lidt større afkørselsområder...
Til gengæld er den afvekslende og hurtig...

Hmm. Pludselig kan jeg ikke poste via Agent. Mystifystisk

/Peder

Fra : Michael K. S.

Dato : 22-02-02 17:03

On 22 Feb 2002 06:41:22 -0800, eskildsen@email.dk (Peder) wrote:

>Jeg har det faktisk lidt blandet med Ringen. Sjov men farlig. Jeg kan
>bedre lide baner med lidt større afkørselsområder...

"The Nurburgring is one of the best biking places on the planet. But
if you get it wrong or take too many liberties it will turn round and
bite you. And I promise. It _will_ hurt."

-M
Nulla in mundo pax sincera...

Fra : origo@earthling.net

Dato : 22-02-02 17:11

> "The Nurburgring is one of the best biking places on the planet. But
> if you get it wrong or take too many liberties it will turn round and
> bite you. And I promise. It _will_ hurt."

100% korrekt, men dog sikrere - og meget sjovere - enn hurtig kjørsel på
lokale småveier.

JS

Fra : Jes Vestervang

Dato : 22-02-02 15:26

origo@earthling.net fra det ydre rum sagde engang følgende:
....klip...
> Forøvrig er det knapt en eneste dansker å se på Nordschleife, mens det er
> temmelig hyppig besøk fra Norge, Sverige og en rekke andre land.

Det er der vel ikke så meget at sige til, for de har jo trods alt bedre råd
til at smide modellen end vi afgiftstyranniserede danskere :-/

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : origo@earthling.net

Dato : 22-02-02 17:23

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message
> Det er der vel ikke så meget at sige til, for de har jo trods alt bedre
råd
> til at smide modellen end vi afgiftstyranniserede danskere :-/

Øh, de er riktignok litt billigere, men den store forskjell er det ikke. Det
er også over 1000km lengre distance å reise, hvilket koster en hel del.

JS