Xnews of vedhæftede billeder
Fra : z

Dato : 20-02-02 16:25

Hej
Hvordan får jeg Xnews til at åbne vedhæftede billeder fra f.eks "dk.binaer"
i ACDsee med et dobbeltklik på filnavnet i et indlæg?

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 20-02-02 17:27

z <***kh@nospam.dk***> skrev:

> Hvordan får jeg Xnews til at åbne vedhæftede billeder fra f.eks
> "dk.binaer" i ACDsee med et dobbeltklik på filnavnet i et indlæg?

Det gør XNews, hvis du har sat ACDsee til at vise den pågældende
filtype. Husk det er der, hvor den komplette sti til filen er angivet.
Dvs. der hvor der står attachment saved foran.

--
Mvh. Morten http://miljokemi.dk
Miljøtemaer: http://tema.miljokemi.dk

Fra : z

Dato : 20-02-02 20:05

> Det gør XNews, hvis du har sat ACDsee til at vise den pågældende
> filtype. Husk det er der, hvor den komplette sti til filen er angivet.
> Dvs. der hvor der står attachment saved foran.

OK, det virker også fint, men JPG billeder vises automatisk i Xnews.
hvordan får jeg programmet til ikke at vise JPG filerne i Xnews, men kun i
ACDsee?

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 20-02-02 21:09

z <***kh@nospam.dk***> skrev:

> OK, det virker også fint, men JPG billeder vises automatisk i
> Xnews. hvordan får jeg programmet til ikke at vise JPG filerne i
> Xnews, men kun i ACDsee?

I menuen Special/Setup XNews
Fanebladet Files/Automatically Launch...
I tekstboksen tilføjes .JPG og .JPEG med "|" imellem uden gåseøjne.

Hvis du vil undgå at filerne også vises i XNews skal du i XNews.ini i
Xnews mappen under [Display] have en linie, der hedder:
JPEG=0

Fra : z

Dato : 20-02-02 22:08

> Hvis du vil undgå at filerne også vises i XNews skal du i XNews.ini i
> Xnews mappen under [Display] have en linie, der hedder:
> JPEG=0

Mange tak, det var lige det der skulle til