Thailand Juli 2002
Fra : Stine

Dato : 20-02-02 11:58

Tenkte å reise til Bankok fra Amsterdam i håp om rimeligere biletter (samt
noen fine dager i Amsterdam)

Har sjekket med KLM i Amsterdam og får der en pris på 900 euro utgjør over
7000nok.

Dette blir jo faktisk dyrere enn fra Norge, hvor jag har fått priser på
rundt 6000nok for tilsvarende bilett.

Noen som vet om det kan lønne seg å fly fra Danmark?

Er det ev. mulig å ta fly fra København/Oslo/stockmolm etc som mellomlander
i Amsterdam og gir rom for noen dager her før man tar fly videre til
Bankok.???

Hvor vil det lønne seg å fly fra Norge/Danmark/Sverige ev andre land?
Og ev. hvilke selskaper lønner det seg å fly med???

Håper på mange tilbakemeldinger!!!

Fra : Pgr

Dato : 20-02-02 13:10

> [...]
>
> Hvor vil det lønne seg å fly fra Norge/Danmark/Sverige ev andre land?
> Og ev. hvilke selskaper lønner det seg å fly med???

Hej Stine

Prøv at søge på www.flybillet.dk der kan du se, hvad de forskellige
luftfartselskaber koster. Det er ofte muligt at lave ophold undervejs på
rejsen, så du skulle kunne få et par dage i Amsterdam, inden Bangkok.

Når man køber pakkerejser her i Danmark, kan man som oftest meget billigt
købe tilslutningsfly fra f.eks. Århus-København. Thai Airways flyver
udelukkende fra København, men de har en samarbejdsaftale med SAS, så man
meget billigt kan flyve til København. Mon ikke I har samme muligheder i
Norge?

Mvh.
Karina

Fra : Onix

Dato : 20-02-02 19:56

Hej !

Jeg skal flyve til Thailand i juli . jeg fik billetten for 5600 kr. hos Thai
men det var en af de sidste billetter så det er om at være hurtig og
tidelige med at bestille hvis du skal have den til en rimelig pris.

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 21-02-02 21:55

Hvordan og hvilket rejseberau det lyder næsten for godt til at være sandt
KH Kevin