PowerPoint NG
Fra : MH

Dato : 20-02-02 11:41

Jeg har flere gange prøvet at få kontakt med nedenstående nyhedsserver. Men
får hvergang beskeden at der ikke er kontakt til server.

News://microsoft.com

Majbritt

Fra : Jan Kronsell

Dato : 20-02-02 12:02

"MH" <info@mbweb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Men
> får hvergang beskeden at der ikke er kontakt til server.

Prøv news://news.microsoft.com
Jan

Fra : Harald Staff

Dato : 20-02-02 17:26

Hej Majbritt

i OE, gå til menyen verktøy > kontoer. Legg til serveren
msnews.microsoft.com

det er en speilserver ved navn
news.microsoft.com
også, men msnews er så vidt jeg vet "originalen".

HTH. Beste hilsen Harald

"MH" <info@mbweb.dk> skrev i melding

Fra : emj

Dato : 20-02-02 22:43

MH skrev i <3c737d9f$0$89109$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

>Jeg har flere gange prøvet at få kontakt med nedenstående nyhedsserver. Men
>får hvergang beskeden at der ikke er kontakt til server.
>
>News://microsoft.com

den hedder
msnews.microsoft.com

Hilsen emj

--
www.enterpol.dk/foto/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/

Fra : MH

Dato : 21-02-02 11:14

Tak for hjælpen.

Jeg fik adgang til serveren ved at bruge news://news.microsoft.com

Men er følgende adr til samme server?
msnews://microsoft.com

Fra : pre

Dato : 21-02-02 19:37

Ja, Majbritt, det er mig der er synderen. To gange har jeg givet dig den
forkerte adresse. Forhåbentlig får du nu masser af hjælp og inspiration hos
de gæve MVP´er.
pre