Word XP: Word 97 som standard filformat
Fra : Hans Kristiansen

Dato : 20-02-02 08:21

Er det muligt at opsætte Word XP til, som standard, at gemme i Word 97
filformatet? Er der forskel på Word 97, Word 2000, og Word XP filformatet?

På forhånd tak,
Hans

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 20-02-02 22:09

"Hans Kristiansen" <hk@datamagic.dk> skrev i en meddelelse
> Er det muligt at opsætte Word XP til, som standard, at gemme i Word 97
> filformatet? Er der forskel på Word 97, Word 2000, og Word XP filformatet?
>
> På forhånd tak,
> Hans

Funktioner- Indstillinger - under fanen Gem kan du sætte den til Word97
format i stedet for. Og ja, filformatet er ikke helt ens. Både i word 2000
og xp er der nogle funktioner, som word 97 ikke kan klare. Herunder bl.a.
nogle tabelfunktioner.

Kurt

Fra : Hans Kristiansen

Dato : 21-02-02 07:14

Tusind tak, Kurt. Sagen er den, at jeg endnu ikke har XP pakken og derfor
ikke selv kan se mig omkring i den.

Hans.