Til de kloge !! teleserver ?
Fra : Monster

Dato : 20-02-02 08:15

Hvis man tager sådan en server som eks. der køre din mobil tlf svare, hva
består den af i hard- og software ?

sådan ca.

nogen der kender en ca pris på sådan et system ?

Fra : Jonathan Stein

Dato : 24-02-02 20:36

Monster wrote:

> Hvis man tager sådan en server som eks. der køre din mobil tlf svare, hva
> består den af i hard- og software ?

Typisk en større Unix-server med special-udviklet applikationssoftware.

> nogen der kender en ca pris på sådan et system ?

Det kommer jo helt an på antallet af brugere, men jeg vil skyde på, at der
er 5-6 cifre i prisen.

M.v.h.

Jonathan

--
Start med PHP, Perl eller JSP uden at omskrive al din gamle ASP-kode.
jsp-hotel.dk tilbyder nu Chili!Soft ASP på alle hoteller.

Fra : Monster

Dato : 24-02-02 23:18

hmmm takker for dit svar ...