snekæder
Fra : Robert

Dato : 20-02-02 01:07

Hvor køber man snekæder til sin MC?

ØV!!!! :(((

Fra : Thomas Hjort

Dato : 20-02-02 01:14

"Robert" <mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:a4up7j$2cn0$1@news.cybercity.dk...
> Hvor køber man snekæder til sin MC?
>
> ØV!!!! :(((

Køb en snescooter i stedet for.

Thomas

Fra : Morten Juel

Dato : 20-02-02 08:09

> > Hvor køber man snekæder til sin MC?
> >
> > ØV!!!! :(((
>
> Køb en snescooter i stedet for.
høhøh

Fra : Mickey

Dato : 20-02-02 16:57

> Køb en snescooter i stedet for.

De er faktisk kanonfede

I en tidligere tråd lavet af undertegnede, hvor jeg forklarede om en viis
Hr. Dino - havde et pragteksemplar stående af en Ymaha
500-af-en-eller-anden-art, som vi fik os en lille prøvetur på, bag
værkstedet, hvor der var masser af sne og et par "bakker".

Fårk det er fedt

/Morten C.
-still waiting for spring and the new bike...

Fra : Thomas Hjort

Dato : 20-02-02 18:26

> Fårk det er fedt

Jup.
Jeg havde en yamaha da jeg boede i Grønland. Den kunne køre 160 ud af
is/hård sne.
Og så kan man ligge og køre sindsygt rådent i løs sne, der sker sjældent
noget når man vælter.
Den jeg havde på det tidspunkt var en brugt en jeg havde købt for 15k. Men
man kunne få nogen 4 cylindrede fra Canada (kan ikke huske mærket) som kunne
køre 240 km/t. Det kostede vist 70k, men der er heller ikke afgift på
deroppe.

Thomas

Fra : Jørgen Mangor Iverse~

Dato : 20-02-02 09:05

"Robert" <mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> wrote in message
> Hvor køber man snekæder til sin MC?
>
> ØV!!!! :(((

Hvad skal du bruge dem til? Bimmeren klarer sig helt fin uden. Jeg vil endda
mene at det er ret sjovt, når den hellere vil køre sidelæns end nogen anden
retning. Det vækker da også behørig respekt og opmærksomhed når 600 kg
ekvipage kommer broadsidende rundt om hjørnet og retter op med et koket
lille spin af baghjulet. Eneste minus er at den endnu ikke har lært at lade
være med at ruste...

Du har ikke brug for snekæder, du har brug for et støttehjul !
--
Jørgen Mangor Iversen
BMW K100RS med EML GT2000 sidevogn

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 20-02-02 09:13

Min lille DT175 klarer sig også i dag helt forrygende i det her vejr. Og så
er det rigtig sjovt

--
Mvh.
Henrik (som ikke vil have snekæder)

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Robert

Dato : 20-02-02 09:22

"Jørgen Mangor Iversen" <mangor@12move.dk> skrev i en meddelelse

> Du har ikke brug for snekæder, du har brug for et støttehjul !
> --
i form af en sidevogn ?? aldrig i livet men sådan
er der så mange meninger.
Og hvis nogen stadig synes det er fedt vejr lige netop nu
( i det østjyske område )... må de være en smule
mærkelige

Robert

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 20-02-02 15:13

Njaah. Fedt vil jeg aldrig kalde snevejr. Men det kan godt give anledning
til lidt sjov.

--
Mvh.
Henrik (som snart ikke kan vente længere på solen og en tur på sommerMC'en

Fra : Steen Schmidt

Dato : 20-02-02 15:31

> Og hvis nogen stadig synes det er fedt vejr lige netop nu
> ( i det østjyske område )... må de være en smule
> mærkelige

Jeg synes det er sjovt? Det er da ikke tit der kommer så meget sne...

Mvh
Steen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 21-02-02 12:42

"du har brug for et støttehjul"

Den slags findes faktisk i form af ski. Mener det engang har været bragt i
TN for mange år siden og husker jeg ikke helt galt mener jeg også de
beskrevet på www.michulla.dk

--
Mvh.
Henrik

Fra : Steen Holmgaard

Dato : 20-02-02 11:12

Ja og jeg har lige set til den....... den er temmelig hvid (tilsneet) ellers
en pæn blå farve

Steno

Fra : Jønne

Dato : 20-02-02 14:27

snekæder?. Her i Sønderjylland hvor jeg er skinner solen fra en næsten
skyfri himmel.. Har kun været en regnbyge indtil nu.
Desværre bliver RF´eren opstaldet, da de idag har saltet overalt i DK, pga
snevarsel
hulk, kan ikke vente mere...

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 20-02-02 14:55

Nu i snakker om snekæder så mindes jeg at have læst et sted noget med nogle
strips..
Det gik vist meget kort ud på at man skulle have fat i nogle store strips,
og så skal de ellers bare op omkring dæk og fælge. Så kan man nok komme
frem. Jeg vil nok ikke anbefale det på vejen , men er man ude på marken
eller noget andet sjov, i dette vejr, er det nok slet ikke så tosset en ide.
Med mindre man da har nogle dæk med masser af grove mønstrer i .

Hilsen Thomas

Fra : Boldreel - RaptorMC.~

Dato : 20-02-02 20:26

Hejsa

Min svorger Mugge, som vist lige er kørt til Primustræf, kører med snekæder
på sin vintercykel.

Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener at det var bil-snekæder, som han så
selv har tilrettet, så de passer til MC'en

Han kommer jo nok først hjem i næste uge, men hvis du kan vente til han
kommer hjem, så kan jeg da spørge ham, eller hvis du skriver en mail til
mig, kan jeg sende dig hans e-mail adresse

--
mvh. Boldreel
http://RaptorMC.dk

Fjern X i mailadresse