Meitreya and Baba
Fra : ssm

Dato : 19-02-02 23:45

Hvad med hele Benjamin Creme/ Meitreya - organisationen.
De ser også Sai Baba som en avatar ifølge den video jeg har lånt af
Sharedanmark. Vil det sige at de også har taget fejl? At også deres
historier er opdigtede mens de opblander deres viden med alle mulige
kosmiske individer/lysende kors/korncirkler osv. Hvis de virkeligt har
kontakt med Meitreya og Jesus så burde de have vidst at Sai Baba var en
falskner, men tager ham alligevel med i deres række af kosmiske individer.
Jeg synes der er meget der er på spil.

kh.
Søren

Fra : Arcana

Dato : 20-02-02 08:43

"ssm" <ssm@io.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med hele Benjamin Creme/ Meitreya - organisationen.

Fupmagere. Money-making machine.

Den autentiske Maitreya er udmærket beskrevet på siden

http://www.sangha.net/messengers/maitreya.htm

og har intet at gøre med det miskmask af religioner, som new-age-teosoffen
Creme står for.

/arcana

Fra : Carsten Sinclair

Dato : 20-02-02 15:47

Tak for linket - flot side med en gennemført orientering i den
oprindelige budhiske verdensanskuelse.

M.v.h. Sinclair

Fra : Carsten Sinclair

Dato : 20-02-02 15:49

---Forresten ... hvem / hvad /hvor er Sharedanmark ?

Fra : ssm

Dato : 22-02-02 00:47

www.sharedanmark.dk

<3c73b696$0$17384$4d4eb98e@read.news.dk.uu.net>...

Fra : Carsten Sinclair

Dato : 22-02-02 15:47

Ja -det kunne jeg jo næsten selv have regnet ud - at lave en søgning
på " Share danmark " !!

nå men alligevel -- tak for linket .

M.v.h. Sinclair

Fra : Carsten Sinclair

Dato : 22-02-02 15:51

har du forresten set den hjemmeside som jeg henviser til i min post af
d.5.2 under brevhovedet " E.T. har ringet " ???

Sinclair

Fra : ssm

Dato : 22-02-02 16:36

Ja....det lyder meget spændende hvis man kan være sikker på at korncirkler
ikke er lavet af mennesker..

<3c765a13$0$17379$4d4eb98e@read.news.dk.uu.net>...

Fra : Carsten Sinclair

Dato : 22-02-02 17:49

O.K.

En ting vi SKAL glemme er alt hvad Doug & Dave stod for, nemlig et
forsøg på at latterliggøre ALT omkring korncirklerne. Prøv bare for
sjov at kaste et blik i Det Nye Testamente / Apostlenes Gerninger /
2.kap v.14 - 21. Der er det faktisk beskrevet - altså tegn på himlen
og tegn på markerne - og unge og gamle der ser " syner " . Godt nok
kan jeg ikke rigtig tage testamentet for et " bevis " - men alligevel
ET eller ANDET er der vedr. disse ting vi ser eller tror vi ser - det
sete afhænger jo af øjnene som ser - ikk' sandt. Men det er det mest
interessante som hele New-age filosofien kan arbejde med

Det er hvad jeg mener om sagen.

sinclair

Fra : ssm

Dato : 25-02-02 18:44

Inde på sharedanmark har de et videoklip der viser en lille ufo der svæver
over en mark og man ser en korncirkel blive til under den.
Jeg ved ikke hvor god man er til at lave videoklip af den type, hvis det
altså er et falskt videoklip.

<3c76761b$0$17382$4d4eb98e@read.news.dk.uu.net>...