lokaler i Odense
Fra : jma

Dato : 19-02-02 22:21

jeg ønsker at leje lokale i Odense ,da jeg skal køre handicap kørsel for
Odense kommune , gerne kontor fællesskab eller postadresse.

Fra : Kjeldgaard

Dato : 20-02-02 12:19

hej jma, hvorfor afviste du mit svar i kandu - det kunne jo tilsyneladende
godt bruges alligevel, for her er du jo!
m.v.h. kjeldgaard

Fra : knud@berggreen.inval~

Dato : 20-02-02 21:17

at 2002-02-20 12:18:00, "Kjeldgaard" <kjeldgaard4@mail1.stofanet.dk> said:

>hej jma, hvorfor afviste du mit svar i kandu - det kunne jo
>tilsyneladende godt bruges alligevel, for her er du jo!
>m.v.h. kjeldgaard

>"jma" <news@buskom.dk> skrev i en meddelelse

Vil det sige at du har anbefalet ham at annoncere i dk.erhverv? Er du ikke
klar over at det ikke er en annoncegruppe? Erhvervsrelaterede annoncer
hører kun hjemme i grupperne dk.marked.erhverv.*

Iøvrigt: Skriv dit svar under det citerede. På den måde er det muligt at
se helt præcist hvad du svarer på, og det er let at fortsætte tråden.
Indsæt en blank linie mellem det citerede og dit svar for at give
overblik. Ikke alle har nyhedslæsere, der gengiver den citerede tekst i
farver.

Se eventuelt vejledningen om besvarelse af indlæg på
http://www.usenet.dk/info/skriveteknik.html

Mvh
Knud
--
Skrækeksempler på splittede, sammensatte ord: http://www.fiduso.dk/skraekeksempler.htm
Og de andre sider på sitet er også ganske tankevækkende

Fra : Kjeldgaard

Dato : 20-02-02 22:38

<knud@berggreen.invalid> skrev i en meddelelse

> Vil det sige at du har anbefalet ham at annoncere i dk.erhverv? Er du ikke
> klar over at det ikke er en annoncegruppe? Erhvervsrelaterede annoncer
> hører kun hjemme i grupperne dk.marked.erhverv.*

Hej Knud,

jeg henviste ham til dnene gruppe, da jeg opfatter hans indlæg som, at han
søger efter partnere til kontorfællesskab og/eller andre løsninger. Det
hører vel hjemme her?

mvh Kjeldgaard

Fra : Peter G C

Dato : 21-02-02 07:43

"Kjeldgaard" <kjeldgaard4@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> jeg henviste ham til dnene gruppe, da jeg opfatter hans indlæg som, at han
> søger efter partnere til kontorfællesskab og/eller andre løsninger. Det
> hører vel hjemme her?

Nej.

/Peter

Fra : Kjeldgaard

Dato : 21-02-02 12:50

klip
> "Kjeldgaard" <kjeldgaard4@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>
> [klip]

> Nej.
>
> /Peter

Hvorfor? Se venligst indlæg fra Jørgen Jensen d. 18.2 om udlejning af kontor
på Frederiksberg Allé. Hvad er forskellen?
Lise

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 21-02-02 13:59

"Kjeldgaard" <kjeldgaard4@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hvorfor? Se venligst indlæg fra Jørgen Jensen d. 18.2 om udlejning af
kontor
> på Frederiksberg Allé. Hvad er forskellen?

Det undrede også mig, at Jørgen Jensen ikke fik den sædvanlig omgang fra
gruppens vagthunde. Det må være smuttet.

Fra : Brian Jensen

Dato : 21-02-02 14:24

"Uffe Kousgaard" <uffe@routeware.dk> wrote in message

> "Kjeldgaard" <kjeldgaard4@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> kontor
>
> Det undrede også mig, at Jørgen Jensen ikke fik den sædvanlig omgang fra
> gruppens vagthunde. Det må være smuttet.

Det kan jo ske for selv den bedste "Hund" )))

Brian Jensen

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 21-02-02 17:33

On Thu, 21 Feb 2002 14:24:13 +0100, Brian Jensen wrote in dk.erhverv
<3c74f4fe$0$234$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

>"Uffe Kousgaard" <uffe@routeware.dk> wrote in message

>Det kan jo ske for selv den bedste "Hund" )))

Vov - jeg så det godt.

Der var en snak om kontorfællesskab for nogle måneder / et lille års tid
siden.

Konklusionen var, at indlæg der søger / tilbyder kontorfællesskab
tolereres, såfremt det ikke går over i det rene "boligmarked". Det var
tanken at kontakt kunne søges her, og den videre snak herunder drøftelse
af pris måtte høre hjemme i email.

Den bagvedliggende tanke var at reducere netbetjenteri til de helt
oplagte sager, samtidig med at give et vist spillerum der forvaltes
fornuftigt af gruppens brugere.

Iøvrigt - det er _ikke_ mig der skal bestemme gruppens indhold, men
brugerne selv med passende hensyntagen til gruppens fundats.

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Erik G Christensen

Dato : 21-02-02 19:03

Svend Erik Jensen wrote:

> Iøvrigt - det er _ikke_ mig der skal bestemme gruppens indhold, men
> brugerne selv med passende hensyntagen til gruppens fundats.

Kompliment for udvist konduite

Og det er efter min mening helt ok, at der er enkelte efterlysninger.

--
Regards Erik G. Christensen
Adviser for danish farmers, economy

Fra : knud@berggreen.inval~

Dato : 21-02-02 23:19

at 2002-02-21 19:03:00, Erik G Christensen <egc@post1.tele.dk> said:

>Og det er efter min mening helt ok, at der er enkelte efterlysninger.

Netop "enkelte" må være kardinalpunktet. Hvor mange skal der til før det
ikke er enkelte?

/Knud

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 22-02-02 18:00

On Thu, 21 Feb 2002 23:18:40 +0100, knud@berggreen.invalid wrote in
dk.erhverv <3c757292$1$xahq$mr2ice@news.stofanet.dk>:

>Netop "enkelte" må være kardinalpunktet. Hvor mange skal der til før det
>ikke er enkelte?

Så var der lige et eksempel. Jakob Adeltofts indlæg er langt mere end
"enkelte", og dermed misbrug af gruppen.

Selv vil jeg sætte "enkelte" til et par stykker om måneden, men andre
kan have andre præferencer, som de så kan handle ud fra.