Hvordan laver man en form.
Fra : bent

Dato : 19-02-02 19:06

Hej..håber nogle kan hjælpe mig.
Jeg vil gerne have lavet en form, hvor man kan skrive tekst i en
rubrik, når man så trykker på send, skal det sendes til mig på
email. Jeg er i tvivl om det sendes som en tekst fil.
Hvordan gør jeg ?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-02-02 19:29

Tue, 19 Feb 2002 18:06:05 +0000 (UTC), skrev bent
<lennart@forum.dk>:

>Jeg vil gerne have lavet en form, hvor man kan skrive tekst i en
>rubrik, når man så trykker på send,

Svaret afhænger meget af, hvilke muligheder, du har på den
server, hvor din side ligger.

Er der FP Extensions, så kan det laves direkte i FP.

Hvis ikke, så skal du have fat i en formmail, din
udbyder/webhotel har sikkert nogen at tilbyde.
--
med venlig hilsen
Knud