E-Mail
webnoob 5265
Hvordan tilføjer man til adressekartoteket~
Fra : Kim Larsen

Dato : 19-02-02 19:20

Jeg har netop skiftet til Outlook fra O.E.

I O.E. kunne man, ved at højreklikke på afsenderens mail, vælge at tilføje
afsenderen til adressekartoteket !!

Man kunne også bede om at alle besvarede mails, blev modtageren lagt i
adressekartoteket !

Hvordan gør det dette i Outlook ?

Kim

---

Fra : Madsen

Dato : 19-02-02 20:58

Kim Larsen skrev:

> [...]
> vælge at tilføje afsenderen til adressekartoteket !!
>
> Man kunne også bede om at alle besvarede mails, blev

Så vidt jeg ved, så bliver du nødt til at vælge besvar til den
person hvis adresse du vil føje til adressekartoteket, hvorefter
du så kan højreklikke på navnet oppe i Til-feltet og vælge 'Føj
til kontaktpersoner.'

Madsen.

Fra : Mogens

Dato : 19-02-02 21:01

"Kim Larsen" <Kim_Larsen[REMOVE]@oncable.dk> wrote in message
> [...]
> afsenderen til adressekartoteket !!
>
> Man kunne også bede om at alle besvarede mails, blev modtageren lagt i

Åben mailen og højre klik på email adressen.

Mogens

Fra : Kim Larsen

Dato : 19-02-02 22:46

Noget mere omstændigt, men tak for hjælpen !

Kim

---

Fra : Henrik Vejhe

Dato : 20-02-02 08:18

> Noget mere omstændigt, men tak for hjælpen !

To klik mere end i OE..... Ja så er man da blevet mageligt anlagt

MVH