Redigeringskort med analog og digital indg~
Fra : jones

Dato : 19-02-02 16:57

Hvad kan anbefales og hvad kan ikke anbefales?

MVH Jones

Fra : Simon...

Dato : 21-02-02 09:57

Jeg har DV500 - når det først virker er det ret godt ...

mvh.Simon

Fra : H.G

Dato : 22-02-02 23:59

> Jeg har DV500 - når det først virker er det ret godt ...

Til salg??

Mvh.
Henrik

Fra : jones

Dato : 23-02-02 14:14

"Simon..." <simons@pc-dot-.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har DV500 - når det først virker er det ret godt ...
>
> mvh.Simon

Det er desværre også det indtryk jeg har af nogle af pinnacles kort,
især DC10 plus. Jeg havde ikke troet, at der kom nogle svar i denne NG,
og derfor har jeg i mellemtiden postet spørgsmålet i dk.teknik.tv+video,
indlæg: "Redigeringskort med analog og digital indgang/udgang" 22.
februar 2002 11:16

Med hjælp fra folk i den anden nyhedsgruppe, er jeg "næsten" nået frem
til, at jeg skal købe et Hercules 3D Prophet All-In-Wonder 8500 DV til
ca 4000 kr.
http://www.ati.com/na/pages/products/pc/aiw_radeon_8500/index.html#specs
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364637942

MVH Jones