Portering fra CBB.
Fra : Fischer

Dato : 19-02-02 15:54

Jeg ved at nogen tidligere har spurgt om dette:
Det er nu lykkedes mig at få et nummer porteret fra ClubBlahBlah til
Telmore.
Hele processen har kun taget ca. 3 uger.
Nummeret hos CBB blev lukket torsdag eftermiddag/aften og SIM-kortet fra
Telmore kom først fredag med morgenposten, men virkede med det samme.

*Fischer

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 19-02-02 16:12

"Fischer" <express@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> Nummeret hos CBB blev lukket torsdag eftermiddag/aften og SIM-kortet fra
> Telmore kom først fredag med morgenposten, men virkede med det samme.

Wee jeg er misundelig venter stadig på CBB siden 100801 gaab.

Fra : Nick Christensen

Dato : 19-02-02 18:45

> Wee jeg er misundelig venter stadig på CBB siden 100801 gaab.

3 uger kan da lige gå an. Håber snart på tage springet til Orange igennem
mit arbejde. Er dog fuldt ud tilfreds med Club Blah Blah.

--

:: Nick Christensen | nick@crazyslagelse.dk | www.crazyslagelse.dk ::

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 21-02-02 19:57

"Nick Christensen" <FJERN-DET-MED-STORTnick@crazyslagelse.dk> wrote in
message news:a4u2vf$2hk$1@sunsite.dk...

> 3 uger kan da lige gå an. Håber snart på tage springet til Orange igennem
> mit arbejde. Er dog fuldt ud tilfreds med Club Blah Blah.

Så har du ikke haft brug for deres service kan jeg gætte mig til, de svarer
aldrig på mails og er umulige at komme igennem på telefonen til de få timer
de har åben...