Nogen der ved hvad en SV650 baglygte koste~
Fra : Thomas Hjort

Dato : 19-02-02 13:21

Snestormen tog fat i MC presseningen og væltede cyklen. Resultat: smadret
baglygte. (Saaaataaaaaans).

Thomas

Fra : Kim K

Dato : 19-02-02 13:46

Snestormen tog fat i MC presseningen og væltede cyklen. Resultat: smadret
> baglygte. (Saaaataaaaaans).
>
> Thomas

aner det ikke. men du var da heldig synes jeg anyway.
Kim

Fra : Thomas Hjort

Dato : 19-02-02 13:59

Har lige selv fundet ud af det:

Baglygte: 1000 kr
Knop på gashåndtag: 500 kr
Løn: 400 kr

Ialt 1900 kr.
Det er sgu nogle bitre moneter at lange over disken. Men selvfølgelig, det
kunne være gået meget være.
Selve MC'en tager ikke skade af at vælte (ifølge MC mekanikeren) og
heldigvis for det.

Thomas Hjort
*som endnu kun har prøvet at vælte på MC imens han selv sidder inde i stuen*

Fra : origo@earthling.net

Dato : 19-02-02 14:03

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> wrote in message
> Ialt 1900 kr.
> Det er sgu nogle bitre moneter at lange over disken. Men selvfølgelig, det
> kunne være gået meget være.
Hvis du kjøper delene i utlandet og skifter selv, koster det de halve.

JS

Fra : Thomas Hjort

Dato : 19-02-02 14:03

> Hvis du kjøper delene i utlandet og skifter selv, koster det de halve.
>
> JS

Har en god url til en sådan forhandler?

Thomas

Fra : origo@earthling.net

Dato : 19-02-02 14:18

> Har en god url til en sådan forhandler?
En hvilken som helst forhandler bør kunne klare det, og samtidig bør du få
10% rabat. Sjekk www.suzuki.de for å finne en forhandler i ønsket område.

JS

Fra : Michael K. S.

Dato : 19-02-02 13:50

On Tue, 19 Feb 2002 14:17:47 +0100, <origo@earthling.net> wrote:

>En hvilken som helst forhandler bør kunne klare det, og samtidig bør du få
>10% rabat. Sjekk www.suzuki.de for å finne en forhandler i ønsket område.

Enig i at det vil være langt billigere at købe i udlandet,men fortæl
mig lige hvordan man får "standardrabatten" på 10 % som du tit taler
om,helt ned til basics altså...Siger man "jeg vil gerne ha' rabat"
eller er der en større tingen om prisen eller hvordan...for den vil
jeg ha' med når jeg skal ned at hente noget snart )

-M

Fra : origo@earthling.net

Dato : 19-02-02 14:43

"Michael K. S." <MichaelKS@image.dk> wrote in message
> Siger man "jeg vil gerne ha' rabat"
> eller er der en større tingen om prisen eller hvordan...
En større tingen er det aldri tale om. Jeg har ihvertfall altid fått 10%
såfremt det ikke er tale om "småkjøp". Det hjelper selvsagt hvis man har
handlet på samme sted mere enn en enkelt gang.

JS

Fra : Armand

Dato : 19-02-02 17:36

Thomas Hjort <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en
> Har en god url til en sådan forhandler?

Tjaeh :-/
Alene et sæt uoriginale vibrationsdæmpere /til styrenden, koster under
1/4 af de
nævnte 500,- ved max' MC Import (á kataloget: "MC-Nøglen"!)!

Jeg er lige ved at tro at man skulle kunne finde en uoriginal leverandør
af baglygteglas også; men har ikke den ringeste ide om hvor
En Gooogle-søgning på "tail-light" kunne give svaret !?

Evt. en forespørgsel på et af de forekommende SV-forum's :-/

--
Armand.

Fra : Jønne

Dato : 19-02-02 21:07

køb urosignal, fx kan styrknopper fåes til 100,- i tyskland for et sæt,
baglygte burde osse kunne findes uoriginalt. skift selv og spar

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 20-02-02 15:13

jeg sad og bladrede iggen hein-gerickes katalog og fandt alle glas til min
tidligere cbr1000...så mon ikke og sv'eren glas er der ?

Lasse
på torsdag, på torsdag, på torsdag........ ))))))))))))))