Display virker ikke??(3310)
Fra : D

Dato : 19-02-02 11:46

Hejsa
Jeg som ellers var så glad for min nye 3310 har fået et problem med den.Når
jeg tænder den og trykker pinkode virker den ok og accepterer med et smil.
Derefter er skærmen blank....den kan ringe og alt det andet men skærmen er
blank!!
Det der undrer mig her,er at skærmen virker ved pinkodeindtastning ,men blir
blank efter.
Jeg har en magnet i bilen(En normal mobilmagnetstr) som den hang ved sidst
den virkede 100% ..men det tror jeg ikke har indflydelse ,da skærmen virker
ved pinkodeindtastning.
Det er en telefon fra Wanna-save dvs Telia som jeg bestilte imellem jul og
nytår og fik ca 3uger efter, men jeg har ikke fået simkort endnu..så jeg fik
den åbnet ,og den virkede også helt fint indtil 3 dage siden ...
Hvem har en ide???
Mvh D

Ps Jeg kan ikke tillade mig at sende den retur da jeg endnu ikke har
modtaget simkort osv .Og den er åbnet...
Derfor søger jeg alternativer

Fra : Eliasen

Dato : 19-02-02 14:09

> [...]
skærmen er
> blank!!
> Det der undrer mig her,er at skærmen virker ved pinkodeindtastning

Er det med det samme den går blank, eller først efter nogle flere
tastetryk?

Fra : D

Dato : 19-02-02 15:00

Der hvor den skriver "pinkode accepteret" og skal over på alm. skærm går
den blank, dvs efter taste