Rød plet på penishovede!?
Fra : (B)-PSYCH

Dato : 19-02-02 01:57

Hej!

Jeg har de sidste par dage haft en rød plet på mit penishovede! Det ligner
lidt en hudafskrabning(!?) Det er ligesom pletten væsker lidt... den ser
hvertfald lidt fugtig ud... Hvad kan det være??? Jeg ved godt det lyder
underligt, men kan man få en hudafskrabning af at dyrke for meget - eller
for "vild" - sex????? For det ligner virkelig sådan en... og det sviger også
lidt... akkurat som en "normal" hudafsrabning ville gøre!?!?
Jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig, for jeg går squ og er
lidt bange for det er en eller anden kønssygdom.... Kan det være
det??!?!?!!!?!

Fra : Henning

Dato : 19-02-02 18:18

"(B)-PSYCH" <Ab-hallen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
Hej

> Jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig, for jeg går squ og er
> lidt bange for det er en eller anden kønssygdom.... Kan det være
> det??!?!?!!!?!

Svamp eller syfilis?, gå til lægen

MVH
Henning

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 19-02-02 23:41

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message

> "(B)-PSYCH" <Ab-hallen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Svamp eller syfilis?, gå til lægen

min umiddelbare tanke er herpes..... så som henning siger.... gå til
lægen.....
--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 19-02-02 22:59

> [...]
> Jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig, for jeg går squ og er
> lidt bange for det er en eller anden kønssygdom.... Kan det være

Umiddelbart lyder det for mig lidt som når man laver lidt for meget
håndarbejde uden nogen form for smørrelse.

De par gange det er sket for mig, bliver plette tør i løbet af en dags
tid, og forsvinder i løbet af 2 dage, hvis altså man kan holde fingrene for
sig selv, og konen er borte.

Lars

Fra : Bo Hermansen&Nanna m~

Dato : 21-02-02 23:00

Det lyder som svamp
gå til læge, få laægen til at checke dig for sukkersyge

Fra : Georg

Dato : 24-02-02 15:53

Generer du dig for familielægen, kan du gå på Bispebjergs afd for
kønssygdomme. Du kan være helt anonym, hvis du ønsker det. De er mægtigt
flinke og hjælpsomme. De laver ikke andet hele dagen end at kigge på folk
med dårlig samvittighed. MEN GØR DET SNAREST.
Held og lykke