AGP vs. AGP Pro
Fra : Ronnie Brandt

Dato : 19-02-02 01:28

Hej NG....jeg tænkte på om der var nogen som kunne forklare hvad forskellen
på AGP & AGP Pro er?
Da jeg på et (snarligt) tidspunkt skal opgradere min CPU & bundkort, ville
det være rart at vide om de er kompitable eller om jeg skal søge meget
specifikt, da jeg har et AGP-V7100, som jeg ikke vil skifte ud.

På forhånd tak
Ronnie Brandt

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 19-02-02 02:22

Ronnie Brandt wrote:

> Hej NG....jeg tænkte på om der var nogen som kunne forklare hvad forskellen
> på AGP & AGP Pro er?

AGP Pro kan levere mere strøm og har lidt flere ben. Det er for
professionelle 3D folk.

> Da jeg på et (snarligt) tidspunkt skal opgradere min CPU & bundkort, ville
> det være rart at vide om de er kompitable eller om jeg skal søge meget
> specifikt, da jeg har et AGP-V7100, som jeg ikke vil skifte ud.

De er kompatible - forstås som at de ekstra ben i AGP Pro normalt er
forseglet således man ikke ved en fejl får moteret sit AGP kort forkert
da man bruger den samme plads på motherboardet.

Mvh

Bruno

Fra : Ronnie Brandt

Dato : 19-02-02 14:23