Er der nogen der kender sonofon bredbånd?
Fra : tom dissing

Dato : 18-02-02 23:52

Jeg har lige set at sonofon tilbyder 4 Mbit/s bredbånd.. Er der nogen her
der har prøvet det
Er der nogen her der kender til deres service niveau.
Tom

Fra : David Blangstrup

Dato : 18-02-02 23:56

On 18.2.2002 23:51, in article B897441A.11F5D%tom@mir.dk, "tom dissing"
<tom@mir.dk> wrote:

> Jeg har lige set at sonofon tilbyder 4 Mbit/s bredbånd.. Er der nogen her
> der har prøvet det
> Er der nogen her der kender til deres service niveau.
> Tom

En url?
- David
--
http://david.blangstrup.dk

Fra : Peter Kiil

Dato : 19-02-02 00:21

in article B89744FE.E9F1%david@blangstrup.dk, David Blangstrup at
david@blangstrup.dk wrote on 18/02/02 23:55:

> En url?
> - David

<http://www.sonofon.dk/service_og_produkter/internet/sonofon_bredbaand/prise
r_og_takster.shtml>

--
/peter

"When the President does it, that means that it's not illegal."
Richard Nixon.

Fra : tom dissing

Dato : 19-02-02 01:03

..... Service niveauet ! (?)
..... Er der nogen der har prøvet det?
Tom
Det er blot fordi jeg da godt kunne forestille surfe på en toptunet
4Mbit/s..

Fra : Peter Kiil

Dato : 19-02-02 01:23

in article B89754D0.11F73%tom@mir.dk, tom dissing at tom@mir.dk wrote on
19/02/02 1:03:

> .... Service niveauet ! (?)
> .... Er der nogen der har prøvet det?
> Tom
> Det er blot fordi jeg da godt kunne forestille surfe på en toptunet
> 4Mbit/s..

Prøv om ikke du kan finde en NG der omhandler netop dette......
--
/peter

"All right, let's not panic. I'll make the money by selling one of my
livers. I can get by with one."
Homer Simpson.

Fra : David Blangstrup

Dato : 19-02-02 19:35

On Tue, 19 Feb 2002 1:03:13 +0100, tom dissing wrote
(in message <B89754D0.11F73%tom@mir.dk>):

> .... Service niveauet ! (?)
> .... Er der nogen der har prøvet det?
> Tom
> Det er blot fordi jeg da godt kunne forestille surfe på en toptunet
> 4Mbit/s..

Ved du hvad, Tom, jeg har en 1Mbit linie, og halvdelen af tiden bruger jeg
kun halvdelen af dens kapacitet. Hvis der er hurtige steder, er der som regel
også mange om det.
- David

--
David Blangstrup
Allerød, Danmark

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 19-02-02 23:36

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Ved du hvad, Tom, jeg har en 1Mbit linie, og halvdelen af tiden bruger jeg
> kun halvdelen af dens kapacitet. Hvis der er hurtige steder, er der som regel
> også mange om det.

Så kunne du jo passende nøjes med en 256 Kbit linie. ;)
--
Mvh Michael Tysk-Andersen