Yamaha dt175 - udstødnings vedligeholdelse~
Fra : Carsten

Dato : 18-02-02 23:31

Hvordan forlænger man levetiden på udstødningen? Findes der en maling
der kan holde til de barste vilkår - meget varme, direkte vandsprøjt
(saltvand om vinteren) og fugt om natten, eller er en evt.
elektrogalvanisering en løsning - er der nogen som har gjort sig nogle
erfaringer?

Fra : uffe.j

Dato : 19-02-02 00:07

Prøv ovnmaling. Du skal nok male ca. 1. gang om måneden, men det ta'r jo
heller ikke 10 min, og det virker nogenlunde.

Fra : PC

Dato : 20-02-02 00:46

Grill-maling har jeg hørt kan modstå strabasserne. Har ikke prøvet det selv
endnu.
PC
uffe.j <uffe.j@private.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:NGfc8.16340$5L3.692121@news010.worldonline.dk...

Fra : Carsten

Dato : 20-02-02 22:40

Jeres forslag lyder absolut som en mulighed, måske havde jeg håbet på
en lidt mere holdbar løsning som foreksempel elektrogalvanisering, men
jeg gider ikke at være testperson, hvis der på forhånd skulle være
nogen, som har gjort sig nogle erfaringer med denne metode...