Læse Bit-kode?
Fra : Allan Schmidt

Dato : 25-01-01 13:58

Jeg har set at nogen post'er Bit-kode for at vise forskellen mellem 2 næsten
ens funktioner....
Hvordan kan man læse Bit-koden????

Allan

Fra : Morten Jensen

Dato : 25-01-01 14:20

Allan Schmidt wrote:

> Jeg har set at nogen post'er Bit-kode for at vise forskellen mellem 2 næsten
> ens funktioner....
> Hvordan kan man læse Bit-koden????

javap -c <klasse>

--
CAPUT A/S Morten Jensen Phone +45 70 12 24 42
Nygade 6 Senior Developer Fax +45 70 11 24 42

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 25-01-01 14:21

Allan Schmidt <AS8009@ehs.dk> wrote in message news:3a7022f5@news.ehs.dk...
> Jeg har set at nogen post'er Bit-kode for at vise forskellen mellem 2
næsten
> ens funktioner....
> Hvordan kan man læse Bit-koden????
>
> Allan

Hej Allan

Man kan bruge f.eks. bruge javap.exe med -c option.
Javap følger med JDK. Denne giver dig instruktionerne
i bytecoden.

--
Mvh.
Mikkel Bundgaard

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 25-01-01 23:20

"Allan Schmidt" <AS8009@ehs.dk> writes:

> Hvordan kan man læse Bit-koden????

Udover det der blev sagt, kan denne reference måske være nyttig for
dig:
http://found.cs.nyu.edu/meyer/jvmref/ref-Java.html