T68 og CyberCity?
Fra : Lars Falch

Dato : 18-02-02 21:53

Hejsa,

Er der nogen som har fået en T68 til at virke med CyberCity dial-up/mail?
Jeg prøver at sætte det op for en kammerat, men det syntes ikke helt at
ville som jeg. Jeg har ringet til kundeservice, men du har aldrig hørt om
APOP ..

Alle råd er velkomne

Mvh,
Lars

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 18-02-02 23:22

"Lars Falch" <larsf@germs.net> wrote in message
> [...]
> Jeg prøver at sætte det op for en kammerat, men det syntes ikke helt at
> ville som jeg. Jeg har ringet til kundeservice, men du har aldrig hørt om

Hvilken fejl oplever du, hvilket dailin nummer bruger du osv?

Fra : Lars Falch

Dato : 19-02-02 12:39

> Hvilken fejl oplever du, hvilket dailin nummer bruger du osv?

Jeg har forsøgt med både ISDN og Analog, med sidstnævnte står og siger
"Kontrollerer" i længere tid, hvorefter den tilsidst siger mislykkedes. Med
ISDN siger den noget med forkert brugernavn/password (selvom det skulle være
i orden). Jeg bruger et nummer som jeg fik hos CyberCity, noget med 35.....
et eller andet (ligger inde på mit arbejde).

Men virker det da for dig?

Mvh,
Lars

Fra : Rune Manscher

Dato : 20-02-02 09:43

"Flemming Lynggaard" <news@edbmongol.dk> wrote in message

> "Lars Falch" <larsf@germs.net> wrote in message

Nu kender jeg intet til T68 og indkald med denne, men jeg ved så meget, at
hvis du skal kalde ind via Cybercity, skal du have et bonus- eller
fastprisabonnement, og du skal have åbnet for mobilindkald (via
kundeservice). Nummeret du skal ringe op til, er (som du nok ved) 35100000.

*Rune

Fra : Lars Falch

Dato : 20-02-02 17:28

Hejsa,

Nummeret kender jeg - men man kunne da sagtens forestille sig at
abonnementet ikke tillader det. Det vil jeg da følge op på (nu er det jo
ikke mit egent abonnement)..

Takker.

Lars

Fra : Anders HJ

Dato : 20-02-02 00:59

Kan det tænkes at den som med SMTP-serveren afviser, hvis man ikke selv
kalder op med en CyberCity-forbindelse? Altså at den ikke tillader relay?

Ellers søg efter tidligere indlæg. Jeg fik løst et lignende problem her i
gruppen.

Mvh,

Anders

Fra : Lars Falch

Dato : 20-02-02 17:32

Hej Anders,

> Kan det tænkes at den som med SMTP-serveren afviser, hvis man ikke selv
> kalder op med en CyberCity-forbindelse? Altså at den ikke tillader relay?

Det kunne man sagtens forestille at de ikke tillader. Dog er det CyberCity
jeg ringer op til. Men du bruger jo ikke SMTP serveren, før du forsøger at
sende en mail. Så problemet må næsten være relateret til enten dial-up eller
pop3.

> Ellers søg efter tidligere indlæg. Jeg fik løst et lignende problem her i
> gruppen.

Jeg syntes jeg har søgt rundt og fundet diverse tips (det virker fint nok
med min egen - men jeg bruger heller ikke CyberCity). Men jeg har ikke kunne
finde nogen som beskriver noget ligende med CyberCity.

Mvh,
Lars

Fra : Lars Kongsdal

Dato : 22-02-02 00:35

Hej Lars

CyberCity´s POP3 server virker fint sammen med en T68 !!
Hvorvidt dial-up er muligt, afhænger helt af abonnement (ved CyberCity).
Hvis du vil bruge ISDN under dial-up, skal du have "data abonnement" (ved
din tele udbyder).
Det skal måske nævnes, at det kan betale sig at kalde CyberCitys POP3 server
ved IP nummer : vip.CyberCity.dk (212.242.40.34 / 35 / 36 / 82 / 83 / 85),
hvis der er usikkerhed om dial-up funktionen.

Prøv en anden dial-up (hvis du har en !!). Så kan du se, om du kan nå
CyberCity´s POP3 server der fra.

Selv har min T68 nu været logget på min CyberCity mail konto i 2
måneder,,,,,, fra TeleDanmarks IP backbone, så det KAN sagtens lade sig
gøre.

P.S. Her er en vejledning fra NETTET ->
http://www.tsixtyeight.com/DirectoryItemView.asp?did=20&c=8

http://www.tsixtyeight.com/

L@rs K
Always.Connected

--
Getting my Public Key from a Public Key Server.
Search for 0xB25979C5 on http://search.keyserver.net

Fra : Lars Falch

Dato : 24-02-02 01:03

> Selv har min T68 nu været logget på min CyberCity mail konto i 2
> måneder,,,,,, fra TeleDanmarks IP backbone, så det KAN sagtens lade sig
> gøre.

Ok - tak for dit svar. Jeg tror dog faktisk at min kammerat dropper sit
cybercity abonnement, da han skal have adsl derhjemme og derfor ikke længere
skal bruge et betalingsabonnement hos dem.

Mvh,
Lars