Chris Rea
Fra : Peter Hansson

Dato : 18-02-02 21:06

Jeg leder efter oplysninger på et bestemt nummer med Chris Rea:

"I can hear your heartbeat." Den udgave jeg leder efter er den hvor de
enkelte instrumenter lægges på een efter een i starten begyndende med
trommer.

Den er vist lige efter den første album udgave. Vistnok i de tidlige
firsere.

Måske en 12" udgave a´la Ekstended version eller lignende.

PH

Fra : Christian Stokholm

Dato : 18-02-02 21:43

Det er lige præcis en 12'' extended udgave af "I can hear Your Heartbeat"
fra 1983.

Kan sikkert skaffes i en eller anden pladekasse på et velassoteret
loppemarked el. lign.