Fin lille program
Fra : Mickey

Dato : 18-02-02 20:54

Hej gruppe.

Ja, i slipper ikke så let i aften.

Nok et indlæg...

Jeg har fundet det hersens lille fine program, som tilsyneladende er
udviklet af Anders Majland

Det er vældig fin - det udregner nemlig afgiften på en mc - og (desværre)
sammenligner med hvad en tilsvarende bil ville have kostet mindre....

Der mangler en lille detalje - og det er at man ikke kan indtaste "prisen på
gaden" - og den så viser hvad den koster uden afgift og alt det f*s...

Det er at hente i dk.binaer.motor

/MC-vh
Morten C.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 18-02-02 21:27

> Der mangler en lille detalje - og det er at man ikke kan indtaste "prisen

> gaden" - og den så viser hvad den koster uden afgift og alt det f*s...

Tak for roserne - og forslaget er taget in mente - Jeg skal også have det
opdateret med satserne for 2002. Men du kan jo i mellemtiden hurtigt sjusse
dig frem til en til den ønskede salgspris.

Dens "varige" plads er http://www.majland.org/sw/Afgift/

--
/Anders Majland Valby, Denmark
/Aprila Leonardo 150, 98', 38600km - pt. basketcase