Forår
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 18-02-02 21:04

Nu har jeg sået radiser og salat i drivhuset, og i morges sang solsorten. Så
er det forår, basta!
Men jeg skylder nok lige at sige, at jeg sagde til min Mor (inden
vejrprofeterne) at nu får vi vinter....
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Per H

Dato : 18-02-02 21:45

On Mon, 18 Feb 2002 21:03:33 +0100, "Preben Riis Sørensen"
<preben@esenet.dk> skrev:

>Nu har jeg sået radiser og salat i drivhuset, og i morges sang solsorten. Så
>er det forår, basta!

Jep den er også velkommen

PH-BYG/Per Hansen

www.ph-byg.dk

icq 8212837

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 19-02-02 10:04

*suk* gid det var forår - når jeg kigger ud af vinduet i dag, så ser jeg sne
alle steder og det vælter bare ned med sne

Joan

Fra : R.N.

Dato : 19-02-02 11:02

"Joan Frederiksen" skrev i en meddelelse

> *suk* gid det var forår - når jeg kigger ud af vinduet i dag, så ser jeg
sne
> alle steder og det vælter bare ned med sne

Ja nu kl. 11 dansk tid er både græsplænen og fliserne dækket af et tykt lag
sne, som ellers var ved at smelte væk for et par timer siden. Og min
snebærbusk som jeg har klippet til en stor rund kugle, er et flot netværk af
små hvide grene.

Det er i hvert fald kønt.

elena@io.dk

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 19-02-02 12:08

On Tue, 19 Feb 2002 11:02:16 +0100, "R.N." <elena@io.dk> wrote:

>sne
>
>Ja nu kl. 11 dansk tid er både græsplænen og fliserne dækket af et tykt lag
>sne, som ellers var ved at smelte væk for et par timer siden. Og min

Hvad er det for noget med alt den sne-snak?
Her skinner solen fra en klar blå himmel, der er grønt og fyldt med
forårsblomster over det hele, knopperne på hækkene er i gang med at åbne
sig og muldvarpen har sat det første spæde skud...

http://www.gartneriet.dk

Fra : Mai-Brit

Dato : 19-02-02 12:16

> [...]
| forårsblomster over det hele, knopperne på hækkene er i gang med at åbne
| sig og muldvarpen har sat det første spæde skud...

Ja tænk sig at så lille et land, kan have så forskelligt vejr. Her vestpå
har vi fået tøsne, som end ikke lagde sig fem minutter.
I Århus mener min veninde hun får svært ved at køre her til byen senere i
dag, for der er ren is under sneen.
Hvor forunderligt.
En kold forårshilsen
Mai-Brit

Fra : Calle.

Dato : 19-02-02 12:26

"Mai-Brit" <mai-brit@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> har vi fået tøsne, som end ikke lagde sig fem minutter.
> I Århus mener min veninde hun får svært ved at køre her til byen senere i

Hej

Og her i det sydlige Jylland, har vi skiftevis solskin / og øs regnvejr,
Samtidig med at det blæser af H. til.
Kort sagt: Et rigtigt møgvejr.

Calle

Fra : Henning Lund

Dato : 19-02-02 12:41

Mads Lie Jensen skrev:

> [...]
>forårsblomster over det hele, knopperne på hækkene er i gang med at åbne
>sig og muldvarpen har sat det første spæde skud...

Sikker på at du kiggede ud af vinduet?

--
Mvh/best regards
Henning Lund

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 19-02-02 14:38

On Tue, 19 Feb 2002 12:40:56 +0100, Henning Lund <FJERNhla@tdcspace.dk>
wrote:

>Sikker på at du kiggede ud af vinduet?

Kigger ud?
Jeg var skam helt ude i det! Cyklen skal jo også luftes

http://www.gartneriet.dk

Fra : Astrid nielsen

Dato : 19-02-02 23:00

Her mellem Silkeborg og Hammel ligger sneen 10-20 cm højt. Jeg følte mig ret
snydt i morges, da jeg netop i weekenden startede forårssæsonen med den
traditionelle styning af lindelysthuset.

Blev dog ret formildet i dagens løb ved at se snedækket i solskin, og til
sidst her i aften da aftenbønnen hos husets børn drejede sig om sne i så
store mængder at skoleaflysning vil komme på tale
Ja, skal det nås, skal det være nu, så kære Vorherre og vejformand
Hinnerup - vil I ikke nok......?

KH Astrid Vest

Fra : Hanne Pedersen

Dato : 27-02-02 19:17

> [...]
>store mængder at skoleaflysning vil komme på tale
>Ja, skal det nås, skal det være nu, så kære Vorherre og vejformand

Næste gang du beder de højere magter om hjælp, kan du så ikke liiige spørge
vi andre om vi er med på ideen, for det virker da som om, at du har en
direkte linie !!
Jeg har bestilt en anlægsgartner til at komme og rydde min baghave, men han
venter på, at det bliver bedre vejr, så vil du ikke nok være sød at tage
lidt forår med i din næste bøn ??
På forhånd tak
Hanne Pedersen

Fra : R.N.

Dato : 28-02-02 14:58

"Hanne Pedersen" skrev i en meddelelse

> [...]
han
> venter på, at det bliver bedre vejr, så vil du ikke nok være sød at tage

Ærede frue, dine bønner er blevet hørt! Kig ud på det strålende solskin.

Med venlig hilsen elena@io.dk

Fra : H. Olesen

Dato : 26-02-02 19:45

<preben@esenet.dk> wrote:

> Så er det forår, basta!

Subscribe.

Skal vi ikke danne en forening der der kræver forår NU og gå i
demonstrationstog mod vejrguderne, det kribler jo i fingrene efter at
komme i jorden.

--
mange havehilsener Helle
http://www.havesiden.dk

Fra : Per H

Dato : 26-02-02 21:27

On Tue, 26 Feb 2002 19:45:22 +0100, H. Olesen <esemanews@nospam.dk>
skrev:

>Subscribe.
>
>Skal vi ikke danne en forening der der kræver forår NU og gå i
>demonstrationstog mod vejrguderne, det kribler jo i fingrene efter at
>komme i jorden.

eller lave et chatforum for havefolket, så kan vi sidde og chatte om
græsslåning og havegravning.
Det er sku for ophidsende

meeen pludselig er den der sku aligevel.

PH-BYG/Per Hansen

www.ph-byg.dk

icq 8212837