Nu er det 7 timer siden Dr. Monster har væ~
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 18-02-02 20:26

skal vi ikke give ham hovedpine og svære fustrationer over et par
hundrede indlæg, når han vender tilbage ?

--
Med venlig hilsen Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 18-02-02 20:40

On Mon, 18 Feb 2002 20:26:03 +0100, Jesper Haaber Gylling wrote:

> skal vi ikke give ham hovedpine og svære fustrationer over et par
> hundrede indlæg, når han vender tilbage ?

Janus har gode iddeer i sin sjat - noget med 2400 indlaeg...

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 18-02-02 20:59

> Janus har gode iddeer i sin sjat - noget med 2400 indlaeg...

Jamen så ser vi ham aldrig igen - altså Ude & Hjemme doktoren 8-D

--
Med venlig hilsen Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 18-02-02 21:08

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> writes:

> Janus har gode iddeer i sin sjat - noget med 2400 indlaeg...

Jeg gør ikke noget dumt - men I skal være velkomne til at deltage
sammen med de andre på

irc.netc.dk #netcetera

eller http://irc.netc.dk

-j

--
"Only whimps use tape backup: real men just save their
important stuff unencrypted and let NSA mirror it."

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 19-02-02 10:36

Janus Sandsgaard <janus@janus.dk> writes:

> eller http://irc.netc.dk

Connection refused...

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 19-02-02 11:41

ravn@mac.com (Thorbjørn Ravn Andersen) writes:

> Connection refused...

ahhh.... den hedder (selvfølgelig?)

http://chat.netc.dk

-j

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-02-02 22:19

> skal vi ikke give ham hovedpine og svære fustrationer over et par
> hundrede indlæg, når han vender tilbage ?

Ja ja, du haaber, Gylling, men der skal mere til at knække mig. Jeg har
en hurtig forbindelse til Internettet, så et par hundrede indlæg klares
på et øjeblik.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 18-02-02 22:50

In article <1f7tn25.97n8mgegc5gaN%muenster@esenet.dk>,
muenster@esenet.dk (Henrik Münster) wrote:

> Ja ja, du haaber, Gylling, men der skal mere til at knække mig. Jeg har
> en hurtig forbindelse til Internettet, så et par hundrede indlæg klares
> på et øjeblik.

og æble+E renser hurtigt ud...

<icq:131382336> Lejlighed søges i KBH

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 19-02-02 11:39

jesper@gylling.net writes:

>Jamen så ser vi ham aldrig igen - altså Ude & Hjemme doktoren 8-D
>

>--
>Med venlig hilsen Jesper )
>
>http://www.gylling.net/

Han kommer nok bare til at være mere ude end hjemme

Hilsen Hanne