iMac G4 intro
Fra : Peter Gersmann

Dato : 18-02-02 20:26

Hej

Er der andre som har tænkt sig at stikke næsen forbi hos Office Line her
tirsdag for at se den nye iMac G4? Ligner den også live et omvendt Rosti
dørslag, hvor stor er den, støj etc.

I øvrigt troede jeg først den kom 25. februar og Fredgaard siger april - men
det er da OK at blive positivt overrasket. I øvrigt siger AppleStore 3-5 uger
for både SuperDrive og Combo udgaverne - ved nye ordrer.

//Peter Gersmann

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 18-02-02 20:49

On Mon, 18 Feb 2002 20:26:03 +0100, Peter Gersmann wrote:

> Hej
>
> Er der andre som har tænkt sig at stikke næsen forbi hos Office Line her
> tirsdag for at se den nye iMac G4? Ligner den også live et omvendt Rosti
> dørslag, hvor stor er den, støj etc.

muligvis, jeg troede egntlig at det var sidst paa ugen den kom paa besoeg

> I øvrigt troede jeg først den kom 25. februar og Fredgaard siger april -
> men det er da OK at blive positivt overrasket. I øvrigt siger AppleStore
> 3-5 uger for både SuperDrive og Combo udgaverne - ved nye ordrer.

Hvornaar faar du din?

Fra : Sebastian Loeck

Dato : 18-02-02 21:11

Du kunne være en heldig ejer af en af de første iMac 2 hvis du havde
bestillt dem i udlandet. I Tyskland er der "shipping now".

hilsen
Sebastian

Fra : Michael Holm

Dato : 18-02-02 22:56

Peter Gersmann <moof@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
> det er da OK at blive positivt overrasket. I øvrigt siger AppleStore 3-5 uger
> for både SuperDrive og Combo udgaverne - ved nye ordrer.

Selvfølgelig der er gratis øl
Foriøvrigt har Fredgaard, ved Nørreport, et stykke tid haft een i
vinduet, en speciel importeret een fra USA.. den var gået i hårdknude
da jeg var inde og kigge på den )så de hev stikket ud bagpå - kunne ikke
finde genstart knappen.... :-

--
Michael Holm
http://ki-aikido.homepage.dk