Ankre i netscape
Fra : Thomas Mandrup

Dato : 25-01-01 13:22

Har I et godt bud på, hvorfor Netscape (Communicator 4.7) ikke kan forstå
mine "ankre", dvs. links til bogmærker på samme side? De virker fint i IE,
men NN kan ikke forstå hyperlinket.

Et eksempel: se http://www.musicalnet.dk/ og gå ind på "Forestillinger".

Det refererer til bogmærket: <a name="osvald"></a>
(NB: siden er ikke hånkodet, men lavet i GoLive)

Hvad går der galt? Det er sikkert ret banalt, men jeg kan ikke lige se
fejlen.

Mvh.
Thomas

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 25-01-01 18:53

Thomas Mandrup wrote:
> Har I et godt bud på, hvorfor Netscape (Communicator 4.7) ikke kan forstå
> mine "ankre", dvs. links til bogmærker på samme side? De virker fint i IE,
> men NN kan ikke forstå hyperlinket.

Hej Thomas

> Et eksempel: se http://www.musicalnet.dk/ og gå ind på "Forestillinger".

Jeg ved sandt at sige ikke _hvad_ det er der går galt for NN, men jeg er
meget sikker på at der er et eller andet i table-definitionerne/tags'ne
som den ikke kan li... (og det er jeg sikker på fordi NN har det med at
være lidt sensibel hvis der er noget med tabeller som den ikke helt
forstår - de er vist dens værste ømme punkt) - fed hjælp ikke?

MEN jeg har set lidt på det angivne problem-eksempel, og det virker fint
i min NN4.76 hvis man flytter <a name... - tags'ne en <TR> længere
ned... Jeg kan ikke helt gennemskue hvad det er der er forskellen på den
ene og den anden TR, men det virker!

> (NB: siden er ikke hånkodet, men lavet i GoLive)
Nåh - det gør den da relativt pænt

> Hvad går der galt? Det er sikkert ret banalt, men jeg kan ikke lige se
> fejlen.

det tror jeg sådan set ikke at det er

Venlig Hilsen

Jesper Brunholm

"-------------------------------------
" H C Andersen-Centrets sider: <http://www.andersen.sdu.dk/>
"-------------------------------------

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-01-01 19:01

Thu, 25 Jan 2001 13:21:30 +0100, skrev "Thomas Mandrup"
<mandrups@mail1.stofanet.dk>:

>Hvad går der galt? Det er sikkert ret banalt, men jeg kan ikke lige se
>fejlen.

Netscape 4 ser cellen som tom og vil derfor ikke gå derned.
Indsæt &nbsp; og så skulle det virke.

med venlig hilsen
Knud
--