Kender Alle i NG'en MPS
Fra : Søren Jim

Dato : 18-02-02 19:54

Hejsa allesammen
Jeg har indkøbt nogle stumper samt hjælm og syntes det er et rigtigt godt
firma
Jeg er igang med at scanne kataloget incl priser
så lad mig vide om der er interesse

Søren Jim (Som Jo Bor i Belfast, ja, ja billige Mc'er)

Fra : Martin Sørensen

Dato : 18-02-02 20:15

> Jeg har indkøbt nogle stumper samt hjælm og syntes det er et rigtigt godt
> firma

Så må du gerne fortælle om det..

> Jeg er igang med at scanne kataloget incl priser
> så lad mig vide om der er interesse
> Søren Jim (Som Jo Bor i Belfast, ja, ja billige Mc'er)

Er det et dansk firma?

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Søren Jim

Dato : 18-02-02 20:20

"Martin Sørensen" <mosFJERN@laxity.dk> wrote in message

> Er det et dansk firma?
>
> --
> signing off.. Martin Sørensen

Det glemte jeg sq lige det er et UK Firma og hjælm bliver normalt stavet
HJELM
de sender iøvrigt portofrit

'MVH Søren Jim

Fra : Søren Jim

Dato : 18-02-02 20:32

så fandt jeg linket til deres side men det er ikke hele kataloget man kan
hente så jeg forsætter med at scanne............

tjep
Søren Jim

www.thefastone.co.uk

Fra : Martin Sørensen

Dato : 18-02-02 20:37

> så fandt jeg linket til deres side men det er ikke hele kataloget man kan
> hente så jeg forsætter med at scanne............

Alternativt kunne alle interesserede jo bare bestille et katalog direkte fra
dem. Det er gratis og tager ca. 1 min..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Kim K

Dato : 18-02-02 20:34

Hej søren jim
lad os dog se hvad de har at byde på
news.dk.binaer.motor venter på dit indlæg
mvh Kim

Fra : Søren Jim

Dato : 18-02-02 20:43

"Kim K" <5th@ofir.dk> wrote in message
> Hej søren jim
> lad os dog se hvad de har at byde på
> news.dk.binaer.motor venter på dit indlæg
> mvh Kim

> Hej Kim
jeg kan desværre ikke uploade til news.dk.binaer.motor men jeg kan jo maile
det til en som så kan oploade det..
Men det tager lidt tid at scanne det :/

Søren

Fra : Kim K

Dato : 18-02-02 20:34

Hej søren jim

Fra : Uffe Overgaard Koch

Dato : 20-02-02 19:52

"Søren Jim" <siobhan.kelly@ntlworld.com> writes:
> Det glemte jeg sq lige det er et UK Firma og hjælm bliver normalt stavet
> HJELM
> de sender iøvrigt portofrit
....i UK! Til DK sender de op til 25kg for 10£ via ParcelForce.

Bestil deres katalog, det kommer efter mindre end en uge. Jeg har handlet hos
dem, og været i kontaktet dem både via telefon og email, og har kun fået klasse
behandling og service.

Supert katalog, men lousy tjemmeside.

/Uffe
Bandit 600

Fra : Peter H Hasselbalch

Dato : 18-02-02 23:29

Jeg kender det da og kan kun sige godt om det.
Det er korrekt at man bør sidde med kataloget i hånden, da deres hjemmeside
er lidt primitiv - men produkterne fejler intet.
Jeg har skrevet lidt om MPS tidligere på min hjemmeside (og her, mener jeg),
men her er et link alligevel:
http://www.hasselbalchs.dk/default.asp?x=40&y=50 Som det fremgår købte jeg
en Hugger (lille ekstra bagskærm ret billigt derovre) og lidt andet. Fin
service og fin ekspeditionstid. Anbefales.

--
Mvh Peter HH
DMCN#1 - CBR600F4

Fra : Jakob Barfod

Dato : 19-02-02 12:20

"Peter H Hasselbalch" <Peter@Hasselbalchs.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kender det da og kan kun sige godt om det.

Peter, det kan da ikke passe, at du (af alle) ikke har lagt en anmeldelse
ind på dmcn.dk?

--
Jakob

Fra : Peter H Hasselbalch

Dato : 21-02-02 01:14

> Peter, det kan da ikke passe, at du (af alle) ikke har lagt en anmeldelse
> ind på dmcn.dk?

<Rødme on>
Nnnjaaaaeeeeøøøøhhhhh....
<Lille stemme on>
jo
<Lille stemme off>
Men jeg har da skrevet om dem på min hjemmeside...
<Rødme off>

Nu har jeg det sådan, at jeg mener at dmcn's anmeldelser af forhandlere
primært er rettet mod 'rigtige' forhandlere/værksteder - altså med
ansigt-til-ansigt betjening, men jeg kan godt se, at det (med tiden er
blevet) mere relevant også at anmelde internet-forretninger/udenlandske
forretninger.

Så kom bare med dem - så vil jeg selv bidrage med en anmeldelse af MPS.

--
Mvh Peter HH
DMCN#2 - CBR600F4