Tyveri til privatfest
Fra : Nick Christensen

Dato : 18-02-02 19:05

Hejsa gruppe,

Jeg har været så uheldig at få stjålet min Nokia 8310 til en privatfest jeg
afholdte på min fødselsdag. Det hele gik lidt over gevind, og der kom flere
mennesker end der var inviteret.

Nok om det.

Men hvordan står jeg? Kan jeg få dækket noget af min indboforsikring? Skal
den være meldt stjålet til politiet? Og hvor hurtigt efter tyveriet er sket
skal man kontakte dem?

Mange tak på forhånd.

--

Nick Christensen

Fra : Gichael

Dato : 18-02-02 19:22

Tja meget simpelt.

Du ringer til forsikrings selvskabet.. Din Indbosforsikring dækker.
Spørg forsikringen om de melder den stjålet eller du skal gøre det. (Tryg
Baltica gjorde det for mig).

P.S ALT tyveri skal meldes hurtigst muligt.!

"Nick Christensen" <FJERN-DET-MED-STORTnick@crazyslagelse.dk> wrote in
message news:a4rfo0$huu$1@sunsite.dk...

Fra : Nick Christensen

Dato : 18-02-02 22:48

> Du ringer til forsikrings selvskabet.. Din Indbosforsikring dækker.

Jeg har Danske Forsikring. Oprettet igennem min bank. Men der det må være
til at finde et nummer direkte til Danske Forsikring på nettet.

Jeg må give dem et kald i morgen.

Fra : Henning

Dato : 18-02-02 21:52

>Men hvordan står jeg? Kan jeg få dækket noget af min indboforsikring? Skal
>den være meldt stjålet til politiet? Og hvor hurtigt efter tyveriet er sket
>skal man kontakte dem?

Du har forhåbentlig allerede meldt både telefon og simkort stjålet?
Ellers kommer du lynhurtigt til at hænge på en telefonregning...

Har varen en værdi på mere end 500,- svjh. skal det være meldt til
politiet, før forsikringen vil udbetale erstatning.

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Nick Christensen

Dato : 18-02-02 22:47

> Du har forhåbentlig allerede meldt både telefon og simkort stjålet?
> Ellers kommer du lynhurtigt til at hænge på en telefonregning...

Ja den er klaret. Men kun hos telefonselskabet.

> Har varen en værdi på mere end 500,- svjh. skal det være meldt til
> politiet, før forsikringen vil udbetale erstatning.

Nogen der kan bekræfte det?

--

Nick Christensen

Fra : Moller

Dato : 18-02-02 22:59

"Nick Christensen" <FJERN-DET-MED-STORTnick@crazyslagelse.dk> wrote in
message news:a4rsnr$24h$1@sunsite.dk...

> Ja den er klaret. Men kun hos telefonselskabet.

Ja, men også til politiet...

> Nogen der kan bekræfte det?

Hvis du ikke har meldt den stjålet til politiet endnu, så har du et
problem... det først man gør når den slags er opdaget, så ringes der straks
til politiet, og melder det stjålet, MED DER SAMME... derefter ringer man
til forsikringen.

VH
Lars Molnit
Som har fået erstatet alt hva jeg har fået stjålet indtil nu, lige på
nær den cykel pga. den ikke blev meldt stjålet.