Hvordan sletter jeg et gammelt web???
Fra : Anders Brandt

Dato : 18-02-02 16:51

Mit problem er, at jeg har fået ændret passwords mm. til det sted jeg
uploader til. Problemet er efter jeg har slettet webstedet, at FP2000 selv
finder stedet igen og bruger opsætningen. Jeg vil gerne have gjort helt rent
bord - evt slette noget fra cachéen.

Hvordan får jeg gjort det nemmest?

Mvh
Anders

Fra : Andreas Paasch

Dato : 19-02-02 00:14

Hvis det ligger på nettet, åben det online og slet det.
Ligger det lokalt, slet det direkte derfra.

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
http://www.Paasch.Net