Så er VFR'en på gaden
Fra : Jack Jensen

Dato : 18-02-02 12:52

Hej

Så er vi kørende.
Laaang tur i lørdags - mødte 1 modkørende mc på hele turen.
Den viffer kan godt trække sig selv

Mvh
Jack
VFR750FK
http://www.VFR.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 18-02-02 14:23

Tillykke. Ja, det siges jo at sådan én trækker godt

Men nu lover de jo dårligt vejr igen

--
Mvh. (som snart ikke kan vente længere med at få luftet sommercyklen)
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Henry

Dato : 18-02-02 17:42

> Men nu lover de jo dårligt vejr igen
Jeg kan bekræfte at de holdt hvad de lovede idag :(

> Mvh. (som snart ikke kan vente længere med at få luftet sommercyklen)
> Henrik

Ditto

Fra : Claus Rittig

Dato : 18-02-02 20:15

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Tillykke. Ja, det siges jo at sådan én trækker godt
>
> Men nu lover de jo dårligt vejr igen

Så meget desto bedre at vi allerede har været ude at køre i 3 uger! Så er
det meget lettere at holde et par ugers pause under snevejret.

Rittig

Fra : Mads Lund

Dato : 19-02-02 11:24

> Så meget desto bedre at vi allerede har været ude at køre i 3 uger! Så er
> det meget lettere at holde et par ugers pause under snevejret.

Næ næ, imorgen er der 200220022002 ræs så der er bare at møde op.

Desuden fik vi planlagt 3T ræset igår, og det ser ud til at banen kan
udvides med 2 hop + muligvis kørsel pålangs af en grøft (kun med meget lidt
vand i

Mads
Ninja9RT

Fra : Claus Rittig

Dato : 19-02-02 17:30

"Mads Lund" <Mads@XtremeBikes.dk> skrev i en meddelelse

> Desuden fik vi planlagt 3T ræset igår, og det ser ud til at banen kan
> udvides med 2 hop + muligvis kørsel pålangs af en grøft (kun med meget
lidt
> vand i

Hmmm.... DET lyder spændende! Fortæl mig mere!

Rittig

Fra : Morten Dahl

Dato : 20-02-02 08:41

> [...]
>
> Desuden fik vi planlagt 3T ræset igår, og det ser ud til at banen kan
> udvides med 2 hop + muligvis kørsel pålangs af en grøft (kun med meget

Mads kan du ikke prøve at forhøre dig omder er en eller anden letsindig sjæl
(der mod behørigt depositum, til dækning af eventuelle crash) kunne finde på
at låne mig en eller anden mudderscooter til et af jeres skægge
arrangementer.

Har prøvet jo lidt mudder, men det tændte mig altså ikke helt at fræse rundt
på en mark selv. dog tror jeg stadig på at konceptet holder, skal bare være
helt 100 før jeg skal ud og investere til Maj. Det eneste minus jeg kan se
ved en evt. tur med jer, er at jeg bliver afhængig af det, og skal ligge og
trille til nordjylland i tide og utide.

-
Morten Dahl

Fra : Søren Lindholt

Dato : 20-02-02 09:04

Morten Dahl <news@mekasign.dk> wrote in article
> [...]

være
> helt 100 før jeg skal ud og investere til Maj.

Kom nu med åbent sind Men lad gå, kom bare an, jeg har en fræser du kan
få lov at belaste til du ber om nåde. Og den vending er IKKE bare pjat, til
nytårscross piskede PerP sin stakkels bror rundt og rundt på banen til han
knapt kunne stå på stængerne bagefter. "En omgang til" brølede kommandanten
igen og igen...

Det eneste minus jeg kan se
> ved en evt. tur med jer, er at jeg bliver afhængig af det, og skal ligge
og
> trille til nordjylland i tide og utide.

Sådan er DET bare... det koster al tid og alle penge... men læg dog mærke
til at der er flere fine legepladser i din nærhed, Enduroland ved Kolding,
og et andet fint sted lige ved motorvejsafkørslens ved Hedensted... der vil
vi gerne være med...

--
Søren
http://motortosse.dk