Papirkurv eftersøges!
Fra : Hanne Hertzog

Dato : 18-02-02 12:52

Der er sket det meget mystiske her på min G3, min papirkurv er væk!

Jeg har selvfølgelig brugt "Find" - ingen emner fundet.
Jeg har genopbygget skrivebordet - og jeg har kørt First Aid.
Jeg kan godt markere et emne og i rediger smide det i papirkurven og også
tømme den. Jeg blev lige af med min mappe "hjælpefunktioner" (

Hvad gør jeg???????

Hilsen Hanne

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 18-02-02 13:07

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

> [...]
> Jeg kan godt markere et emne og i rediger smide det i papirkurven og også
> tømme den. Jeg blev lige af med min mappe "hjælpefunktioner" (

Hvilket OS kører du ?

--
Med venlig hilsen Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Martin Edlich

Dato : 18-02-02 13:19

In article <fc.0073fb6b03e203830073fb6b03e20383.3e2070c@net.dialog.dk>,
"Hanne Hertzog" <hanne@enterpol.dk> wrote:

> Hvad gør jeg?

Prøv at skift opløsning på skærmen til en større. Din papirkurv ligger
sikkert ude i en af kanterne.

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 18-02-02 16:29

Hej Hanne

Hanne Hertzog wrote:

> Der er sket det meget mystiske her på min G3, min papirkurv er væk!
>
> Jeg har selvfølgelig brugt "Find" - ingen emner fundet.

Tilsyneladende er papirkurven kommet uden for det normale skærmbillede, og
så vil 'Find' ikke kunne finde den.

> Jeg har genopbygget skrivebordet - og jeg har kørt First Aid.

Det var også det, jeg først vil anbefale at prøve. Men du kan prøve
forskellige muligheder...

Prøv at gå til menuen 'Oversigter' og vælg 'Sorter -> Alfabetisk'. Hvis
papirkurven ikke er blevet usynlig, så vil den dukke op på skrivebordet.

Prøv at sætte indstillingerne i 'Rediger' menuen til at kunne vise 'Små
symboler' på skirvebordet. Dernæst igen 'Oversigter' -> Sorter ->
Alfabetisk. - Tilbage til indstillinger i Rediger og sæt til normale
symboler.

Hvis den er blevet usynlig, skal du have fat i et bedre program end Sherlock
til at vise de usynlige filer med. Prøv FileBuddy 6.x. Vælg 'Cleaning' -
Show invisibles. Find 'Trash' og marker den. Klik på knappen øverst til
venstre tror jeg nok, men der er tooltips på, så der skal stå 'Make
visible'. Klik på den, og hvis du får en dialog frem, at papirkurven er
usynlig, så klik på 'Make visible', og den vil automatisk blive placeret på
det synlige skrivebord.

> Jeg kan godt markere et emne og i rediger smide det i papirkurven og også
> tømme den. Jeg blev lige af med min mappe "hjælpefunktioner" (

Ja, det var vel ikke meningen...(-

mvh. Erik Richard

Phone: (+45) 8625 0963, & (+45) 4082 6109,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Software - For Theological Education - And For Physically Impaired
- Do it The Nisus Way - Nisus Writer, The Best Text Processor in The World
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Jesper

Dato : 18-02-02 16:51

> [...]

> Jeg kan godt markere et emne og i rediger smide det i papirkurven og også
> tømme den. Jeg blev lige af med min mappe "hjælpefunktioner" (

Bare Sortér efter navn på skrivebordet, så dukker papirkurven op igen
--
Jesper.
"Africa, the continent where life is spun from a thinner thread

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 18-02-02 20:49

newsspam3@mail.edlich.dk writes:

>Prøv at skift opløsning på skærmen til en større. Din papirkurv ligger
>sikkert ude i en af kanterne.

Hjalp ikke.
hilsen Hanne

Erik Richard Sørensen
Prøv at gå til menuen 'Oversigter' og vælg 'Sorter -> Alfabetisk'. Hvis
papirkurven ikke er blevet usynlig, så vil den dukke op på skrivebordet.

Det var lige hvad der skulle til Tak !!

Bare Sortér efter navn på skrivebordet, så dukker papirkurven op igen
--
Jesper.(ER det Jesper Ørsted?)

"Africa, the continent where life is spun from a thinner thread
than others"--Fortæller under forteksterne på Junglebøffen.

Tak for hjælpen alle sammen. Nu er jeg glad igen)

Hilsen Hanne