tv-out på Geforce2 mx 200
Fra : Anders F

Dato : 18-02-02 12:02

Jeg har lige erhvervet mig et Geforce 2 Mx 200 med tv-out.
Det store problem ligger i at når det hele er sluttet til og kortet
installeret kommer der min baggrund op på tv skærmen uden farve (meget
grå udtværet).
Jeg har hentet den nyeste driver, men det forandre ingen ting...!

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 18-02-02 12:14

"Anders F" <htx01b20@gts.dk> skrev:
> Jeg har lige erhvervet mig et Geforce 2 Mx 200 med tv-out.

> Det store problem ligger i at når det hele er sluttet til og
> kortet installeret kommer der min baggrund op på tv
> skærmen uden farve (meget grå udtværet).

Er du sikker på du kører PAL og ikke NTSC?

Måske er eneste løsning denne adapter:
<http://www.av-supply.dk/produkter.php?show=10>

Venligst
Mikael

Fra : Anders F

Dato : 18-02-02 16:04

Ja jeg er sikker, den er sat til "Danmark"

Fra : Thomas

Dato : 18-02-02 13:06

"Anders F" <htx01b20@gts.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det store problem ligger i at når det hele er sluttet til og kortet
> installeret kommer der min baggrund op på tv skærmen uden farve (meget

Det kan være fordi dit TV ikke har nogen S-VHS indgang. Som du vil se, hvis
du læser lidt tilbage i gruppen, er du langt fra den eneste, som har oplevet
fænomenet.

--
MVH

Thomas