BAKKEN ! ? !
Fra : Henrik Furdal

Dato : 18-02-02 10:59

Hey NG

Glemmer det sgisme hvert år, hvornår er det lige i år (2002) vi åbner bakken
?

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 18-02-02 11:10

Fredag d. 22/3

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Morten Juel

Dato : 18-02-02 12:23

suk det kan jeg ikke nå at komme med til ;o((

Fra : Rasmus Lind Hansen

Dato : 18-02-02 17:47

Skal du ikke bare kyle den tysker-motor over i??
Der er jo en ganse monat!!

MVH
Rasmus Lind Hansen
XS 400 Seca - - - Endlig sæson klar! Efter min. 100 timers arb. med
bla. nyt bat., nyt bagdæk el arb. etc.

Fra : molnit

Dato : 20-02-02 14:54

"Rasmus Lind Hansen" <quater@hco.kollegienet.dk> wrote in message
> Skal du ikke bare kyle den tysker-motor over i??
> Der er jo en ganse monat!!

Ja, men nu da Morten ikke kunne få lov at impotere det vigtige knofedt
fra Cuba af, så er det svært at montere den... og så er det jo lige at de
der Yamaha 4G støddæmpere ikke passede helt i den *GGG*

VH
Lars Molnit
Som kommer med til bakken uden bagbrems eller 3 gear.... så pas på :)
eller i for en gang gulmalet østtysk støbejern op i røven *GGG*

MZ ETZ 251
Suzuki GT-380 som ALDRIG kommer på bakken....

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 19-02-02 08:33

"Henrik Furdal" <hfurdal@worldonline.dk> wrote in message
> Hey NG
>
> Glemmer det sgisme hvert år, hvornår er det lige i år (2002) vi åbner
bakken
> ?

Og jeg spørgger sikkert om noget der er blevet svaret på:

Hvor er der opsamlingspunkter på turen derover, jeg har ikke hørt om nogen i
vejen-kolding egnen (men det er nok mig der ikke spørger de rigtige)

Er der eventuelt en hjemmeside med disse informationer

mvh Claus
Honda mvx250f til salg og cb750f2 '77 i papkasser

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 19-02-02 22:49

"Claus Ruglund Jakobsen"
skrev
> [...]
> vejen-kolding egnen (men det er nok mig der ikke spørger de rigtige)
>
> Er der eventuelt en hjemmeside med disse informationer
Tjek www.bullson.dk under punktet mc tour plan. Der står noget om turen fra
Fyn og øst på.

--

/Jens S., Esbjerg