hjulben og prerieulven
Fra : KO

Dato : 18-02-02 09:09

Hvad hedder prieulven på engelsk? Hjulben hedder Roadrunner.

Kan man virkelig ikke købe (DVD) eller downloade nogle af disse alt for
sjove tegnefilm?

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 18-02-02 09:14

Hedder den ikke Coyote.

Tommy Nielsen.
skuf@mail.dk

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 18-02-02 09:21

"KO" <kim.olsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad hedder prieulven på engelsk? Hjulben hedder Roadrunner.

Hedder han ikke bare Coyote, engelsk for prærieulv? På dansk hedder den vist
Grimm. E. Ulv, eller husker jeg helt galt?

--
Jesper Brogaard, Denmark, Europe
(Please do not replay by mail)

Fra : Rhythm

Dato : 18-02-02 16:36

"Jesper Brogaard" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse
> [...]
vist
> Grimm. E. Ulv, eller husker jeg helt galt?

Du husker meget korrekt. På dansk hedder han Grimm. E. Ulv og på engelsk
hedder han
Wile E. Coyote

Mvh
Rhythm

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 18-02-02 09:17

Mere præcist: Wile E. Coyote

Fra : T.Liljeberg

Dato : 18-02-02 09:22

On Mon, 18 Feb 2002 09:09:19 +0100, "KO" <kim.olsen@tdcadsl.dk> wrote:

>Hvad hedder prieulven på engelsk? Hjulben hedder Roadrunner.

Wile E. Coyote

Tom

--
A society that will trade a little liberty for a little order will
lose both, and deserve neither - Thomas Jefferson

Fra : Peter Fleinert

Dato : 18-02-02 10:12

> Kan man virkelig ikke købe (DVD) eller downloade nogle af disse alt for
> sjove tegnefilm?

Om de er udgivet på DVD skal jeg ikke kunne sige. Warner Brothers har
udgivet dem på video, men det var et bånd der kun indeholdt 9 afsnit.
Peter.

Fra : Morten DH

Dato : 18-02-02 21:05

> Om de er udgivet på DVD skal jeg ikke kunne sige. Warner Brothers har
> udgivet dem på video, men det var et bånd der kun indeholdt 9 afsnit.
> Peter.

Der var også en Roadrunner vs. Coyote laserdisk engang med en del afsnit på
(kan ikke huske om det var en komplet samling); men start bare en
underskrift indsamling for en DVD udgivelse hvis det er - jeg er frisk (hey
det hjalp da vist med Bjergkøbing Grandprix)

Fra : John Hinge

Dato : 18-02-02 11:44

On 18 feb 2002 KO was heard to say:

> Hvad hedder prieulven på engelsk? Hjulben hedder Roadrunner.

Som nogle af de andre er inde på, så hedder prærieulven ganske
rigtigt noget med Coyote.
Den hedder Wile E. Coyote. som giver et fikst lille ordsprog
Wily er såvidt jeg husker noget i retning af snu, og det tror
vores helt jo netop at han er, når han laver den ene mere
udspekulerede fælde efter den anden, kun for at få det hele
i bærret. Pænt sponseret af Acme :)

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs