Req: World Construction Set 5 Mac-version
Fra : sOnIc

Dato : 26-01-01 12:08

Nogen der har subj. eller vil hjælpe mig med at finde det?

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 25-01-01 21:24

sOnIc <sesamlukop@hotmail.com> wrote:

> Nogen der har subj. eller vil hjælpe mig med at finde det?

Ret dit ur...................

--
Ciao Jesper

Fra : sOnIc

Dato : 27-01-01 14:02

Er det virkelig din eneste comentar til det, det er da p.... ligegyldigt
hvordan mit ur det går..

Fra : Martin Edlich

Dato : 26-01-01 17:38

In article <94s703$3kn$1@news.cybercity.dk>, "sOnIc"
<sesamlukop@hotmail.com> wrote:

> Er det virkelig din eneste comentar til det, det er da p.... ligegyldigt
> hvordan mit ur det går..

Dit indlæg er sendt i morgen kl 14:02, så du vil sikkert få svar en gang
i går.

--
MVH
Martin Edlich

Fra : N/A

Dato : 26-01-01 18:29

Fra : Peter Kiil

Dato : 26-01-01 18:29

in article 94s703$3kn$1@news.cybercity.dk, sOnIc at sesamlukop@hotmail.com
wrote on 27/01/01 14:02:

> Er det virkelig din eneste comentar til det, det er da p.... ligegyldigt
> hvordan mit ur det går..

Ret dit ur..............

/peter
--
Vikings? There ain't no vikings here. Just us honest farmers. The
town was burning, the villagers were dead. They didn't need those

Fra : sOnIc

Dato : 27-01-01 22:02

sådan er i glade nu
i stedet for det pis kunne i have hjulpet mig

Fra : Martin Edlich

Dato : 27-01-01 22:26

In article <94vd1b$2v3k$1@news.cybercity.dk>, "sOnIc"
<sesamlukop@hotmail.com> wrote:

> sådan er i glade nu
> i stedet for det pis kunne i have hjulpet mig

Faldt det dig nogensinde ind, at det måske var fordi der ikke var nogen
der vidste hvor man kunne finde det, du ikke fik svar på dit spørgsmål?

Men gå da ind på http://www.3dnature.com/, så kan du få lov til at købe
produktet for $2590.

Lær selv at bruge søgemaskinerne til en anden gang, eller spørg dine
forældre om de vil hjælpe dig.

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 28-01-01 00:10

sOnIc <sesamlukop@hotmail.com> wrote:

> sådan er i glade nu
> i stedet for det pis kunne i have hjulpet mig

Jeps - tak fordi du rettede dit ur. Det er bedst at uret går rigtigt,
når man poster i en NG.

Bortset fra det bør du overveje med dig selv om din tone her i
dk.edb.mac gavner din søgen efter World Construction Set 5 ?

dk.edb.mac er nok en af de NG, hvor tonen er allermest sober - vi kan
dog engang imellem diskutere meget og være skarpe overfor hinanden, men
din attitude kommer man ikke langt med her.

Jeg håber, naturligvis at din søgen har giver resultat.

Hvad kan det der W. C. Set 5 egentlig ? Jeg har aldrig hørt om det ?

--
Ciao Jesper

Fra : sOnIc

Dato : 28-01-01 02:13

det skal du ikke tage dig af det gør jeg heller ikke..

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 28-01-01 16:03

sOnIc <sesamlukop@hotmail.com> wrote:

> det skal du ikke tage dig af det gør jeg heller ikke..

????? ?

--
Ciao Jesper