Hjemmefra...
Fra : Frank Madsen

Dato : 17-02-02 23:54

Hej NG;

Jeg har en veninde på 17 år, som meget gerne vil flytte hjemmefra og sammen
med sin 24 årige kæreste. MEN vi kom til at snakke om at hvis nu hendes far
IKKE vil lade hende flytte, selvom moderen siger ja til det, må hun så
flytte ?!?

Dertil skal siges at hendes far ikke er særligt populær, idet han tidligere
har slået både pigen og hendes lillebror, for ikke at snakke om sin hustru,
men ingen af dem har turdet melde ham. Han taler ondt om sin datter til
kæresten, siger til ham, på hendes fødselsdag, "Jeg fatter ikke hvad du ser
i hende" Og hendes selvtillid kan stå på kanten af et frimærke, hun er SÅ
sårbar, og det kan fandme ikke være rigtigt!

KAN han gøre noget for at holde hende i hjemmet...

Jeg vil blive glad for nogle hurtige svar, da vi om små 3 uger vil stå ved
hendes dør med en flyttebil!!

Mange Hilsner Frank

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 18-02-02 07:35

In article <3c703567$0$22369$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Frank Madsen wrote:
> [...]
> sårbar, og det kan fandme ikke være rigtigt!

> KAN han gøre noget for at holde hende i hjemmet...

Har han forældre myndigheden over hende ??

> Jeg vil blive glad for nogle hurtige svar, da vi om små 3 uger vil stå ved
> hendes dør med en flyttebil!!

Evt. kan hun jo bare efterlade sine ting hos familien indtil hun
bliver 18, hvor lang tid er der til det ??

JonB

"ingen krydspost". Se http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : Frank Madsen

Dato : 18-02-02 11:55

> Har han forældre myndigheden over hende ??

Jeg vil da mene at hendes forældre er fælles om myndigheden over hende...

Hilsen Frank