Forbandede Gilera Stalker!
Fra : Martin R.

Dato : 18-02-02 00:08

Jeg skulle ud og køre her idag, men noterede godt at jeg havde nogle
problemer med at dreje styret. Det siger en "uhyggelig" lyd når man forsøger
at dreje det. Ehh jeg tror kuglelejerne eller noget i forgaflen er smadret
på en eller anden måde... men ikke hvad. Jeg har godt lagt mærke til et par
gange før når det har været frost eller meget koldt, at det er som om styret
bliver låst fast i en position..( ikke skide smart når man kører....) Men er
der nogle her der kender til noget lign. eller evt. ved hvad der er galt...
og ja det bliver vel dyrt ik... ?

Hilsen Martin

Fra : Kim Larsen

Dato : 18-02-02 02:07

"Martin R." <mbroed@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> der nogle her der kender til noget lign. eller evt. ved hvad der er

Prøv at skil lortet ad og giv det en gang olie eller fedt, det kan gøre
mirakler.

Kim Larsen

Fra : LaLLe

Dato : 18-02-02 14:03

> [...]
er
> der nogle her der kender til noget lign. eller evt. ved hvad der er

Hvis der er noget der er røget lyder det som kronrørs lejet. Det koster ikke
alverden. Men du har vel stadig noget tilbage af de tre års garanti der er
på alle gilera stalkere. Ellers så tag og smør det lidt, det kunne sikkert
gøre noget.

LaLLe
www.stalkerzone.dk

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 18-02-02 16:14

> [...]
er
> der nogle her der kender til noget lign. eller evt. ved hvad der er

Hvor gammel er den? Jeg har skiftet begge mine pga. noget af det samme. De
ruster desværre lidt for nemt. Et sæt koster omkring 125kr . Det består af
både øverste og nederste del incl. lejeskål !
Det tager ca 3 timer at skifte. Du skal have hele forenden pillet fra
hinanden inden du kan komme til.

/Thomas