OS2 pakke til rewriter som er sat op??
Fra : Bent Nielsen

Dato : 17-02-02 23:18

He

Jeg har prøvet at rode med de forskellige pakker, men finder det lidt
svært at forstå alt det setup.

Er der ikke en færdig pakke som installers på c: eller d: hvor der en
stump rex til at lave setup med og lave et reboot.
Jeg tænker på det portet freeware software. Den tyske software er næsten
ikke til at betale.

Jeg har lige prøvet deres nye demo af ver.4

Det ser ud til at virke, men nu skifter den bare IBM driver ud med en
anden uden at der er et valg.
Det var der i ver 3.61, men det er også en gammel driver.

Jeg ville godt kunne bruge min rewriter i OS2.

BentN

Http://TeamNord.dk

Fra : The Amazing Grace

Dato : 24-02-02 11:08

Bent Nielsen wrote:

> He
>
> Jeg har prøvet at rode med de forskellige pakker, men finder det lidt
> svært at forstå alt det setup.

Hej Bent,

jeg har selv lige været gennem hele møllen med at installere
brændersoftware, og vil gerne prøve at beskrive de nødvendige trin, hvis
du er interesseret.

Det er et setup med CDRecord som backend og Audio CD Creator som
frontend. (Skriver også data-CD'er på trods af navnet...)

VH

Mads Hansen