Neddrosling!!??
Fra : Anders Larsen

Dato : 17-02-02 22:28

Jeg ved godt at det måske ikke er det helt rigtige sted at spørge om dette,
men da jeg ikke har kunne finde svar andre steder prøver jeg her..!!

Er det muligt at neddrosle en Scooter 45km/t til en 30km/t, altså på lovlig
vis og hvad kan det komme til at koste.??

På forhånd tak
Anders Larsen

Fra : Martin Sørensen

Dato : 17-02-02 22:40

> Er det muligt at neddrosle en Scooter 45km/t til en 30km/t, altså på
lovlig
> vis og hvad kan det komme til at koste.??

Det er det måske, men jeg vil ikke tro at det kan betale sig, da det nok
ikke er lige til at få den typegodkendt.
De fleste 45'er modeller findes også som 30'ere. Det vil nok være billigere
at sælge 45'eren og købe en tilsvarende 30'er. Det kan gøres uden at sætte
ret mange penge til.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Claus Rolsted

Dato : 18-02-02 00:17

"Anders Larsen" <ANTIanders-larsen@SPAMb2mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ved godt at det måske ikke er det helt rigtige sted at spørge om
dette,
> men da jeg ikke har kunne finde svar andre steder prøver jeg her..!!

Knallertspørgsmål henvises venligt men bestemt til news:dk.fritid.knallert
(har jeg hørt engang )
Der kan du sikkert få kyndig hjælp. Men det korte af det lange er sikkert,
at det ikke kan betale sig, hvis det da overhovedet er muligt.

Claus Rolsted