Detonator
Fra : Karsten Olesen

Dato : 17-02-02 21:51

Jeg har flg. installeret: Nvidia Detonator 12.41
***********************************

Men man kan downloade noget der hedder:

Version: 23.11
Size: 6.44 MB
Self Extracting Installer
Release Date: 12/3/2001

Hvor er forskellen ?
Burde en nyre Detonator ikke hede noget
med 12.63 eks. ????

Fra : LHZ

Dato : 17-02-02 22:21

23.11 er den sidste som er udgivet af Nvidia og Windows certifikeret...
Ellers kan man hente op til en 27-28, men det er så bare lad os kalde dem
beta, dog kan de virke ligeså godt eller bedre...

Installer du bare 23.11, de fejler ikke noget.

LHZ
--
..

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 17-02-02 22:49

"LHZ" <NOSPAMlhz@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> beta, dog kan de virke ligeså godt eller bedre...
>
> Installer du bare 23.11, de fejler ikke noget.

Jo, det gør de faktisk. (under Win2000)
http://www.viaarena.com/?PageID=64

Jeg har selv haft problemer med 23.11'eren. Nu bruger jeg 27.42 (beta)
hvilket kører helt uden problemer... for mig

- Lars

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 17-02-02 23:52

"Lars Jørgensen" <lagojo@hotmail.DOT.com> skrev:
> Jo, det gør de faktisk. (under Win2000)
> http://www.viaarena.com/?PageID=64
>
> Jeg har selv haft problemer med 23.11'eren. Nu bruger jeg
> 27.42 (beta) hvilket kører helt uden problemer... for mig

23.11 har der aldrig været problemer med her, men har dog
opdateret dem til 23.12 alligevel vha. Windows Update, men
updaten kan også hentes her: <www.twealup.dk>

Venligst
Mikael

Fra : Karsten Olesen

Dato : 18-02-02 19:31

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> 23.11 har der aldrig været problemer med her, men har dog
> opdateret dem til 23.12 alligevel vha. Windows Update, men
> updaten kan også hentes her: <www.twealup.dk>
**********

Hvordan kan det være, 23.12 ikke er på Nvidias egen side ?
Er det den ikke-godkent Betaversion ?

Jeg kører ligenu med 23.11 og oplever ikke specielle problemer.
Næste skridt er at opdatere 1024! live driverne og så
slutte af med en Biosopdatering hvis alt andet ikke virker..

Jeg kører stadig med den oprindelige A7V bios fra fødslen,
men PC'en låser af og til med reset-knappen som eneste udvej.

Et kendt problem, har jeg læst mig frem til..

Den nyeste 1009 bios sku' være "farlig", hvormod 1008'eren
er den folk har mest succes med.

...vi får se..

MVH

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 22-03-02 13:47

On Mon, 18 Feb 2002 19:30:46 +0100, "Karsten Olesen" <gakke@email.dk>
wrote:

> [...]
>
>Et kendt problem, har jeg læst mig frem til..
>
>Den nyeste 1009 bios sku' være "farlig", hvormod 1008'eren

23.11 og 23.13 er ihvertald noget lort til Xp!!
21.83 er meget stabil!

Morten
morten@NOSPAMbowman.dk

Fra : Martin K

Dato : 22-03-02 14:20

> 23.11 og 23.13 er ihvertald noget lort til Xp!!
> 21.83 er meget stabil!
Til gengæld er de noget af det mest stabile jeg har oplevet til Win2000!

--
Martin K

Fra : Karsten Olesen

Dato : 22-03-02 17:48

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> skrev i en meddelelse

> 23.11 og 23.13 er ihvertald noget lort til Xp!!
> 21.83 er meget stabil!
*************

23.11 var og er løsningen på A7V, hvis
den pludselig hænger og eneste udvej er reset-knappen...
Et kendt problem i Asus kredse, men løsning
var at vente på den rette via.

MVH

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 23-03-02 00:11

On Fri, 22 Mar 2002 17:48:19 +0100, "Karsten Olesen" <gakke@email.dk>
wrote:

> [...]
>
>23.11 var og er løsningen på A7V, hvis
>den pludselig hænger og eneste udvej er reset-knappen...
>Et kendt problem i Asus kredse, men løsning

Jeg har A7V133 og kunne slet ikke bruge 23.11 og 23.12. Hvilken via
bruger du?

Morten
morten@NOSPAMbowman.dk

Fra : Karsten Olesen

Dato : 23-03-02 07:58

> Jeg har A7V133 og kunne slet ikke bruge 23.11 og 23.12. Hvilken via
> bruger du?
*********************

Mit system blev klippestabilt med W2k ved følgende ændring:

Via4in1 4.37
DirectX 8.1
Nvidia Detonator 23.11

Før låste min PC ca. 69 gange i den tid jeg har haft W2k SP2.
Nu har den kun låst 2 gange...og det var noget Tv-realtime-divx-noget som
tvang den i knæ,
siden har der ikke været noget.....
Så livet er jo herligt og der blir' snart 15 grader udenfor..,o)

MVH